پلیس فرانسه در جستجوی خانواده مفقود شده

جستجو برای یافتن اثری از یک خانواده فرانسوی که به طور مرموزی از دو هفته پیش ناپدید شده‌اند، همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، خانواده چهار نفره "تروادک" در شهر کوچک "اوروو" در نزدیکی "نانت" در غرب فرانسه زندگی می‌کردند و آخرین بار در ۱۶ فوریه سال جاری میلادی دیده شده‌اند.

شواهد نشان می‌دهد "پاسکال" و "برژیت" پدر و مادر حدودا ۵۰ ساله، "سباستین" پسر ۲۱ ساله و "شارلوت" دختر ۱۸ ساله این خانواده به دلیلی نامشخص و به طور ناگهانی از این خانه ناپدید شده‌اند.

پلیس در هنگام جستجوی خانه با لکه های خونی مواجه شد که با دی ان ایِ پدر و مادر و پسر خانواده مطابقت داشت.

سوء ظن ها در این پرونده متوجه پسر خانواده است و احتمال می رود که نقشه ای مرگبار را برای کشتن اعضای خانواده و خودش پیاده کرده باشد به ویژه آنکه او پیش‌تر سابقه تهدید به مرگ در اینترنت را نیز داشته است.

به گزارش یورونیوز، پلیس در آخرین جستجوها روز چهارشنبه کارت بیمه شارلوت، دختر خانواده را در داخل جیب شلواری که در داخل یک گودال افتاده بود، در منطقه "دی ری نو" در ۳۰۰ کیلومتری محل سکونت آنها پیدا کرد.

صبح پنجشنبه نیز خودروی پسر خانواده در پارکینگ یک کلیسا در شهر "سنت نزر" در حدود ۵۰ کیلومتری محل سکونت آنها پیدا شد. به گفته دادستان نانت، هیچ جسدی در داخل خودرو نبود.

پیش از این نیز به مدت شش سال پلیس نانت مشغول تحقیق درباره مرگ ناگهانی اعضای خانواده ای دیگر بود؛ پرونده‌ای که گمان می رفت پدر خانواده، همسر و چهار فرزندش را کشته است.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: نقاشی

308/700

کد خبر: 737912

وب گردی

وب گردی