«من ...» در پردیس تئاتر تهران می ماند

نمایش «من ...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی بار دیگر اجرای خود را در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر دریافتی نمایش «من ...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی بار دیگر اجرای خود را از امروز جمعه ۱۳ اسفندماه در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز خواهد کرد.

نمایش «من ...» که همزمان با افتتاح پردیس تئاتر تهران اجرای خود را در این مجموعه آغاز کرد، روایت نمایشی از زندگی مردمان شهر و رفتار اجتماعی آن‌ها در برابر یکدیگر است که تضاد رفتاری اشخاص جامعه در چند تابلو نمایشی را نشان می‌دهد. شیوه اجرایی این نمایش تلفیقی و مدرن که مبتنی بر بدن و حرکت گروهی است با تصویرسازی یک نوع وضعیت مطلوب انسانی را تجسم می‌کند.

«من ...» به‌عنوان اثر برگزیده دومین جشنواره تئاتر شهر و سی و سومین جشنواره تئاتر فجر اجرای خود را همزمان با افتتاح پردیس تئاتر تهران در سالن اصلی این مجموعه آغاز کرد که با اتمام اجرای نمایش «سوگ یاس» از امروز بار دیگر به صحنه می رود.

نمایش «من ...» هر روز به جز شنبه ها در ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر تهران به آدرس اتوبان امام علی جنوبی، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران اجرا می شود.

500

کد خبر: 737925

وب گردی

وب گردی