برگزاری متمایزترین کنگره کشور با حضور دکتر میرزاده/اهدا هفتصد جلد کتاب نفیس از ترکیب بند محتشم از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به ضور دکتر میرزاده در کنگره محتشم کاشانی گفت: دکتر میرزاده هفتصد جلد کتاب نفیس از ترکیب بند محتشم به خط استاد امیرخانی به کنگره اهداء کرده است. همچنین دکتر میرزاده علاوه بر شرکت در کنگره یک بافت گشت و فاتحه خوانی در مقبره بازسازی محتشم هم دارد. 

مهدی اخباری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان درباره سفر دکتر میرزاده و شرکت در کنگره بین المللی محتشم کاشانی به ایسکانیوز گفت: اولین و متمایزترین کنگره کشور با عنوان محتشم کاشانی، فردا شنبه 14 اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار می شود. این کنگره با حضور ریاست عالی دانشگاه، معاونن دانشگاه، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و کل روسای واحدهای استان به همراه مقامات و مسئولان شهری یعنی فرماندار، امام جمعه، شهردار برگزار خواهد شد.
ی در ادامه در تشریح برنامه های جانبی این کنگروه گفت: این کنگره با مشارکت همه سازمانها و ارگانهای شهر انجام می شود. از طرفی در این کنگره در بخشهای مختلف از اوایل اسفندماه و با آغاز ایام فاطمیه کارش را آغاز و تا عید غدیر ادامه می دهد. همچنین در این روز رونمایی و افتتاح میدان محتشم به همراه تندیس محتشم را با حضور دکتر میرزاده خواهیم داشت. نمایشگاه و نگارخانه شعر و عکس محتشم همزمان با آغاز این کنگره کار خود را آغاز می کند. شب شعر محتشم هم از دیگر برنامه هایی است که در این روز خواهیم داشت.
اخباری در ادامه به مشارکت آموزش و پرورش در این کنگره اشاره کرد و افزود: بخش دانش آموزی محتشم در شاخه های شعر آیینی، خطاطی، نقاشی فعال است. خود این موضوع نشان دهنده درگیری همه ارگان های شهر در این کنگره است.
وی خاطر نشان کرد: یک نکته دیگر در خصوص بدنه علمی کنگره این است که کمتر کنگره بین المللی که واقعا به این شکل از اساتید داخلی و خارجی دعوت شده باشد. در اینر راستا فقط یکی از اساتید به نام پروفسور لوزانتی به خاطر مسائلی که رییس جمهور جدید آمریکا به وجود آورده نمی تواند در این کنگره شرکت کند. همچنین برای شرکت در این کنگره هم از تمام جهان مقاله دریافت کرده ایم که نشان دهنده سطح بالای این کنگره است.
رییس واحد کاشان یادآور شد: دکتر میرزاده هفتصد جلد کتاب نفیس از ترکیب بند محتشم به خط استاد امیرخانی به کنگره اهداء کرده است. همچنین دکتر میرزاده علاوه بر شرکت در کنگره یک بافت گشت و فاتحه خوانی در مقبره بازسازی محتشم هم دارد.

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200/202

کد خبر: 737932

وب گردی

وب گردی