آغاز فیلمبرداری «دست‌نیافتنی‌ها»/ نیکول کیدمن در نقش زنی خانه‌دار

در حالی که فیلمبرداری فیلم جدید نیکول کیدمن و برایان کرانستون آغاز شده، بازیگران جدید نیز به این پروژه پیوسته‌اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت اسپانیایی زبان آدورو سینما، عکسی از یک صحنه از فیلمبرداری فیلم «دست نیافتنی‌ها» نشان می دهد کار فیلمبرداری این فیلم با بازی نیکول کیدمن، برایان کرانستون و کوین هارت آغاز شده است.

اکنون اعلام شده گلشیفته فراهانی و تیت داناوان هم به جمع بازیگران این فیلم سینمایی افزوده شده‌اند.

این فیلم را نیل برگر کارگردان مطرح آمریکایی در برابر دوربین برده و فیلم بازسازی فیلمی به همین نام محصول فرانسه در سال ۲۰۱۱ است که با موفقیت زیادی روبه رو شد.

در حالی که در آن فیلم فرانسواز کلوزت و عمر سی بازی کرده بودند، بازسازی هالیوودی آن نیز از کوین هارت در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی بهره گرفته است.

این تصویر که از پشت صحنه فیلم منتشر شده اولین تصویری است که نیکول کیدمن را در نقش زنی خانه‌دار نشان می‌دهد.

گفته شده آمارا کاران وژنویو آنگلسون نیز در این مجموعه جلوی دوربین می‌روند.

فراهانی در این فیلم در نقش یکی از همسایه‌های کرانستون بازی می‌کند و در عین حال یکی از اعضای تیم بزرگ افرادی است که در هتل در استخدام اوست.

«دست نیافتنی ها» ۹ هفته پس از آن که در فرانسه اکران شد به پرفروش‌ترین فیلم سال فرانسه بدل شد. این فیلم کمدی درام چندین نامزدی سینمایی از جمله هفت نامزدی سزار کسب کرد و برنده جایزه سزار برای بهترین بازیگر مرد برای عمر سای شد. اما این فیلم معرفی به عنوان بهترین فیلم خارجی اسکار را در برابر«آرتیست» از دست داد.

این فیلم داستان دوستی دو مرد یکی مردی فلج، ثروتمند و صاحب هتل و دیگری مرد سیاهپوستی که دستیار اوست را در کنار گروه بزرگی از افرادی که در این هتل کار می‌کنند روایت می‌کند.

فیلمنامه این فیلم برمبنای داستانی واقعی به قلم جان هارتمر نوشته شده است.

نیل برگر کارگردان این فیلم ساخت فیلم‌ تحسین شده «شعبده‌باز» را در کارنامه دارد.

گلشیفته فراهانی در فیلم‌ جدید «دزدان دریایی کاراییب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند» نیز بازی کرده و «آواز عقرب‌ها» را نیز در نوبت اکران دارد.

منبع:مهر

500500

کد خبر: 737965

وب گردی

وب گردی