رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام کشتی‌گیران و مربیان در اوکراین برگزار میشود

نمایندگان کشورمان در مسابقات روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام کشتی‌گیران و مربیان مطرح اوکراین، به دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی، جام کشتی‌گیران و مربیان مطرح اوکراین روزهای 13 و 144 اسفند ماه در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود.

در مسابقات روز نخست که روز جمعه برگزار شد 7 کشتی‌گیر تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی باشگاه رعد پدافند هوایی که به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند به میدان رفتند که در پایان رضا افضلی و فرشاد بلفکه به مدال طلا، شیرزاد بهشتی طلا به مدال نقره، رضا اطری و حسین شهبازی به مدال برنز رسیدند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان در رقابت‌های روز نخست به شرح زیر است:

در رقابت‌های کشتی آزاد و در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 پرویز ابراهیم اف از آذربایجان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه یک بر صفر ایوان زامفیروف از مولداوی را مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل آندری یاتسنکو از اوکراین با نتیجه 6 بر 12 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. اطری در این دیدار مقابل میرجلال حسن‌زاده از آذربایجان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دو نخست با نتیجه 4 بر صفر مغلوب ماگومد مسلم اف از آذربایجان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، قیاسی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل الکسی سچرباک از اوکراین با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. افضلی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 5 از سد الکس درینگر از آمریکا گذشت و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار رسول تسیخایف از بلاروس را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر محمد ساداوی از تونس را مغلوب کرد و در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر صفر آندری ولاسوف از اوکراین را شکست داد، اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر یک مغلوب الکساندر هوشتین از بلاروس شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار گابریل سرگلی از آلمان را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در رقابت‌های کشتی فرنگی و در وزن 59 کیلوگرم، شیرزاد بهشتی طلا در دور اول با نتیجه 3 بر صفر رحمت خیبراف از بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر صفر مقابل دنیس چبانوف از اوکراین به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بهشتی طلا در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر یک آنتون کوتسنکو از اوکراین را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل ژورا آبوویان از اوکراین با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه در کشتی نخست با نتیجه 8 بر 6 المار نورعلی‌یف از اوکراین را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 8 بر 5 از سد گوگا آپریاماشویلی از گرجستان گذشت. بلفکه در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر یک بوتخوزی کارایا از اوکراین را شکست داد و راهی فینال شد؛ وی در این دیدار رامازی زوئیدزه از گرجستان را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 80 کیلوگرم، مهدی محمدزاده در دور نخست مقابل رافیک مانوکیان از ارمنستان با نتیجه 16 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر ارمنستانی در دور بعد، محمدزاده از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امروز (شنبه) و در مسابقات چهار وزن دوم نفرات زیر در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی به میدان می‌روند.

کشتی آزاد:

61 کیلوگرم: پیمان بیابانی
70 کیلوگرم: حامد رشیدی
84 کیلوگرم: مصطفی قیاسی
125 کیلوگرم: پویا رحمانی

کشتی فرنگی:

66 کیلوگرم: محمدرضا گرایی
75 کیلوگرم: هادی علیزاده پورنیا
85 کیلوگرم: داود عابدین زاده
130 کیلوگرم: شهاب قوره جیلی

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604/601

کد خبر: 738047

وب گردی

وب گردی