تقارن نمایشگاه‌های استانی کتاب و نمایشگاه اروند

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از پایان یافتن نمایشگاه‌های استانی کتاب در سال جاری با برگزاری اولین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایشگاه استانی کتاب، سیصدوسی‌ودومین نمایشگاه استانی کتاب و اولین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد اروند از ۱۵ تا ۲۰ اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۳۶۸ ناشر از سراسر کشور ۵۰ هزار و ۶۲۶ عنوان کتاب را در ۲۳۵ غرفه به نمایش خواهند گذاشت. از استان خوزستان ۳ ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه شرکت می‌کنند و برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز کتاب‌های ۴۲ ناشر را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
برگزاری نشست‌های فرهنگی، شعرخوانی، شب شعر با شاعران آبادان و خرمشهر، رونمایی کتاب، اجرای تئاتر برای کودکان، خوانش داستان‌های دفاع مقدس، نگاهی به کتاب جامعه‌شناسی آبادان و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
اولین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد اروند به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود. این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 738059

وب گردی

وب گردی