جانشین فرمانده کل سپاه: راه سعادت ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راه سعادت ما به واسطه وجود دشمنان بزرگ از مسیر جهاد و شهادت عبور می کند، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهدا به دشمنان نشان می‌دهد مردم بر پیمانشان نسبت به شهدا، مقاوم ، ایستاده و پایبند هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردارسرتیپ پاسدار حسین سلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محمد سعید محققی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در خصوص بازگشت پیکر شهدا و پیام آنها برای جامعه افزود: بازگشت پیکر مطهر شهدا از جبهه های مقاومت و دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد شهادت یک جریان توقف ناپذیر بوده و بخشی از فرهنگ کشور ما است.
وی ادامه داد: حضور شهدا در میان جامعه یادآور آن است که امنیت،عزت، اقتدار،افتخار و پیشرفت امروز ما همه مدیون خون شهدا است و ما باید تا آخر مسیر تحقق آرمان های بلند شهدا را دنبال کنیم و به ارزش های انقلاب اسلامی وفادار باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تجلیل و تکریم با عظمت مردم از شهدا نشان دهنده جایگاه والای شهیدان در میان جامعه و در احساس و ایمان و باور ما است و این موضوع تاثیرات عمیقی بر روی نسل جوان گذاشته و فرهنگ شهادت و جهاد را به آنان منتقل می ‌کند.
سردار سلامی در خصوص پیام حضور مردم در اینگونه مراسم برای دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور مردم در این گونه مراسم به دشمنان نشان می دهد مردم بر پیمانشان نسبت به شهدا، مقاوم، ایستاده و ثابت قدم هستند؛ این ملت همان ملت سالهای اول انقلاب هستند و هیچ تغییری نکرده اند بلکه آگاه تر و با بصیرت تر شده اند.
به تازگی 224 شهید دوران دفاع مقدس در 31 استان کشور تشییع و خاکسپاری شده اند.

منبع:ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 738074

وب گردی

وب گردی