اربعین شهدای آتش نشان پلاسکو برگزار می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری مراسم اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز چهارشنبه 18 اسفند در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی عبدالهی با اشاره به برنامه ریزی شهرداری تهران در راستای برگزاری مراسم چهلم شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو اظهار کرد: با توجه به هماهنگی که با خانواده ها و سازمان آتش نشانی داشته ایم مراسم چهلم شهدای آتش نشان روز چهارشنبه 18 اسفند در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در میدان فلسطین با حضور خانواده های شهدای آتش نشان، مدیران شهری، پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی و خانواده معظم شهدا و شهروندان قدرشناس پایتخت برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این مراسم پرفیض که با همراهی مداحان برجسته کشور برگزار می شود، گفت: پس از برگزاری مراسم از سوی شهرداری تهران، قرار است خانواده های شهدای آتش نشان روزهای پنجشنبه و جمعه به طور مجزا در محله های خود مراسم چهلم برگزار کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری از ارائه هیچ گونه کمک و اقدامی برای برگزاری مراسم شخصی خانواده های شهدای آتش نشان دریغ نمی کند، عنوان کرد: طی 40 روز گذشته نیز به طور مرتب از خانواده ها دلجویی کرده ایم و تلاش شده در مراسم و مناسبت های مختلف تکریم شوند.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، مراسم چهلم شهدای آتش نشان روز چهارشنبه 18 اسفند ماه 95 از ساعت 15 تا 16:30 در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می شود.

منبع:ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 738124

وب گردی

وب گردی