بارسلونا - سلتاویگو/ جدالی سخت برای کاتالان ها

بارسلونا در بازی ساعت 23:15 امشب در زمین خودش مقابل سلتاویگو در هفته بیست و ششم لالیگا یک رقابت دشوار را مقابل خود می‌بیند.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم نخست و دهم لالیگا در هفته بیست و ششم لالیگا ساعت 23:15 دقیقه شنبه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت و بارسا برای آنکه با روحیه ای مناسب مقابل پاریسن ژرمن قرار بگیرد نیاز به بردی روحیه بخش در این دیدار خواهد داشت تا علاوه بر اینکه با روحیه ای مناسب در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود، همچنان به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه دهد.

کاتالان ها در 5 دیدار گذشته خود در رقابت های لالیگا به پیروزی رسیده اند و در دیدار میانه هفته گذشته موفق شدند با بردی پر گل خیخون را بدرقه کنند تا پس از تساوی مادریدی ها با یک بازی بیشتر به صدر جدول لالیگا صعود کنند. با این حال لوییز انریکه پس از برد روحیه بخش آبی اناری ها در کنفرانس خبری اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد تا بدین ترتیب این تیم را با شوکی بزرگ روبرو کند. با این حال لوچو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اعلام کرده است جدایی او در پایان فصل تاثیری در عملکرد بارسلونا در ادامه فصل نخواهد داشت و این تیم با تمام قوا در رقابت های پیش رو به میدان خواهد رفت.

در سوی مقابل سلتاویگو با شرایطی متفاوت از بارسلونا به نیوکمپ خواهد رفت. این تیم که دو بازی گذشته خود در مسابقات لالیگا را مقابل خیخون و اسپانیول با تساوی پشت سر گذاشته است در هفته های اخیر شرایط نوسانی را داشته است. با این وجود سلتا ویگو برای آنکه در پایان فصل بتواند جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد می بایست در دیدارهای پیش رو با ثبات بیشتری به میدان برود. مهاجم خطرناک این تیم، یاگو اسپاس یکی از امیدهای هواداران سلتا ویگو خواهد بود تا بار دیگر این تیم را به روزهای خوب خود باز گرداند.

حاصل تلاش دو تیم در 6 رویارویی آخر خود 3 برد برای هر یک از آن ها بوده است و سلتا آخرین دیدار را در ورزشگاه خانگی با پیروزی 4-3 به سود خود به پایان رساند. با این وجود تمایل بارسلونا برای انتقام گیری پس از شکست در خانه حریف و همچنین تقابل لوییز انریکه با تیم سابق خود می تواند بر جذابیت های این دیدار بی افزاید. همچنین آخرین نبرد دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با حساب 6-1 به سود بارسلونا به پایان رسید و در آن دیدار مسی ضربه پنالتی را برای سوارز پاس داد تا مهمترین اتفاق آن دیدار رقم بخورد. علاوه بر این ها پس از اعلام جدایی انریکه در پایان فصل این احتمال وجود دارد تا بازیکنان بارسلونا با انگیزه ای مضاعف در دیدارهای آینده حاضر شوند تا خداحافظی با شکوهی با لوچو داشته باشند. همه این ها خبر از دیداری جذاب در ورزشگاه نیوکمپ می دهند.

** آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در 18 دیدار گذشته خود در لالیگا شکست نخورده است و آخرین شکست این تیم مقابل سلتا ویگو در در مرحله رفت رقابت ها رقم خورده است.

در 9 دیدار از 11 دیدار آخر دو تیم حداقل 2 بار دروازه دو تیم باز شده است.

بارسلونا در 5 دیدار آخر خانگی خود حداقل 2 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

بارسلونا 5 دیدار از 6 دیدار آخر خانگی خود مقابل سلتا ویگو را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در این دیدارها حداقل 2 بار دروازه حریف خود را گشوده است.

سلتا ویگو بیشتر از هر تیم دیگری موفق شده است بارسلونای لوییز انریکه را شکست بدهد.(3 بار در تمامی رقابت ها)

نیمار در 6 دیداری که مقابل سلتا به میدان رفته است موفق شده است 5 بار دروازه این تیم را باز کند.

یاگو آسپاس در دو دیدار آخر خود مقابل بارسلونا 3 بار گلزنی کرده است.

لیونل مسی در 36 دیداری که در فصل جاری برای بارسلونا به میدان رفته است، 36 بار گلزنی کرده است.

لوییز سوارز روی 16 گل آخر بارسلونا در 9 دیدار آخر لالیگایی خود نقش مستقیم داشته است. (10 گل و 9 پاس گل)

تراشتگن در دو دیدار آخری که در لالیگا مقابل سلتا به میدان رفته است 8 بار دروازه اش باز شده است که بدین ترتیب بیشتر از هر تیم دیگری مقابل سلتا شرایط متزلزلی داشته است.

** آخرین وضعیت بازیکنان دو تیم:

بارسلونا در این دیدار جرمی متیو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و این احتمال وجود دارد که لوییز انریکه بار دیگر با استفاده از سیستم 3-4-3 از پیکه،اومتیتی و ماسکرانو استفاده کند. همچنین الیکس ویدال نیز تا پایان فصل از همراهی بارسلونا محروم خواهد بود.

سلتا ویگو نیز پابلو هرناندز و نمانیا رادوخا را به دلیل مصدومیت احتمالا در اختیار نخواهد داشت. همچنین آندره فونتاس مدافع این تیم نیز به دلیل اخراج در دیدار این تیم مقابل اسپانیول در این دیدار غایب خواهد بود.

** پیش بینی وبسایت Whoscored: بارسلونا 3 - سلتا 2

** ترکیب احتمالی دو تیم:

بارسلونا: تراشتگن، ماسکرانو، پیکه، اومتیتی، اینیستا، روبرتو، بوسکتس، نیمار، رافینیا، مسی، سوارس

سلتاویگو: بلانکو، مایو، کابرال، رونکالیا، جانی، رادوخا، دیاس، واس، هرناندس، سیتسو، آسپاس

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:پورعرب

602/601

کد خبر: 738129

وب گردی

وب گردی