بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آزمایشگاه ها و مرکز نوآوری کسب و کار در واحد کاشان

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به شهر کاشان، ظهر امروز از مجموعه آزمایشگاه های واحد کاشان و مرکز نوآوری، توسعه و شتاب دهنده کسب و کار بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، پس از حضور در آیین گشایش کنگره بین المللی محتشم کاشانی، از مرکز مکانیک سیالات و مرکز شتاب دهنده غیاث الدین جمشید کاشانی ازدید کرد.
در این بازدید از برخی دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاه ها رونمایی به عمل آمد.

گفتنی است دکتر میرزاده در حاشیه این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های دانش بنیان و پژوهشی واحد کاشان، این نوع فعالیتها را یکی از ضرورت های اساسی کشور دانست .

وی اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی قدم های موثری درفعالیت های دانش بنیان و تبدیل علم به ثروت برداشته که از مراکز رشد، سامانه ساها، طرح شفا و شهرک های فناوری آزاد می توان به عنوان نمونه های این فعالیت ها نام برد.

شایان ذکر است امکان فعالیت همزمان بیش از ۲۰ شرکت کسب و کار در مرکز نوآوری، توسعه و شتاب دهنده کسب و کار ایجاد شده است.

همچنین دکتر میرزاده پس از بازدید از مرکز شتاب دهنده غیاث الدین جمشید کاشانی با حضور در امام زادگان حسن بن موسی و عبد الهادی ورضیه سلطان قبور آن ها را زیارت کرد.

در ادامه این سفر دکتر میرزاده با حضور در مقبره غیاث الدین جمشید کاشانی ضمن تجلیل از جایگاه او در با ذکر فاتحه ای یاد او را گرامی داشت.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200/204

کد خبر: 738142

وب گردی

وب گردی