بازدید جمعی از مسئولین ستاد شاهد واحد کرج دانشگاه آزاد اسلامی از جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار

مسئولین و کارکنان ستاد شاهد و ایثارگر و اعضای کانون دانشجویی ایثار دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از بیمارستان میلاد شهریار بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، طی این بازدید صمیمانه، از جانبازان بستری در بیمارستان عیادت به عمل آمد و از فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی های این عزیزان در دفاع مقدس و نیز تحمل، صبر و بردباریشان در سال های پس از جانبازی تقدیر شد.

در این بازدید که جمعی از مسئولین و پرسنل بیمارستان نیز بازدیدکنندگان را همراهی می کردند، دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن تشکر ، تاکید کرد: آنچه که برای ما مهم است فداکاری و ایثار عزیزان جانباز و ایثارگر است که سلامتی خود را به خطر انداختند تا از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای ارزشمند کشورمان دفاع کنند.

وی ادامه داد: بی شک این عزیزان الگوی شایسته ای برای جوانان هستند و ما امروز وظیفه داریم این الگوها را هرچه بهتر به قشر جوان سرزمینمان معرفی کنیم.

دکتر آقایی در پایان تصریح کرد:امروز جوانان ما به این گنجینه های گران بهای کشور می بالند و با پیروی از فرامین ولایت فقیه ادامه دهنده راه معنوی شهدا ، ایثارگران و جانبازان خواهند بود.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 738161

وب گردی

وب گردی