راکبی: بیمه مناسب ترین شیوه در آمدزایی برای جوانان است

کارشناس فروش و مشاور کارآفرینی گفت: فعالیت در حوزه بیمه یکی از مناسب ترین شیوه های درآمدزایی برای جوانانی است که علاقمند به دریافت حق الزحمه های (پورسانت) بلند مدت است

به گزارش ایسکانیوز، امیر راکبی کارشناس فروش و مشاور کارآفرینی با بیان این مطلب اظهار داشت: عمده ترین عامل حضور جوانان در شبکه های هرمی تلاش آنها برای درآمدهای میلیونی و پورسانت های مدام العمر است که البته به دلیل الگوریتم ناقص این نوع سیستم ها، بیشتر این افراد نه تنها به درآمد نمی رسند بلکه متضرر هم می شوند.

وی تصریح کرد: بی تردید فعالیت در حوزه بیمه یکی از مناسب ترین شیوه های درآمدزایی برای جوانانی است که علاقمند به دریافت حق الزحمه های (پورسانت) بلند مدت است و حضور در این عرصه نه تنها باعث خارج شدن ارز نمی شود بلکه گردش مالی کشور را افزایش می دهد.

راکبی ادامه داد: صنعت بیمه، امروزه به عنوان یکی از پویاترین فعالیت های خدماتی دنیا شناخته می شود که صنایع مختلفی نظیر ناوگان هوایی، دریایی، ترانزیت، مراکز درمانی و ... به آن وابسته هستند که البته همین گستردگی فعالیت باعث شده تا نوسانات اقتصادی بر آن تاثیر چندانی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در فروش بیمه، سقفی برای درآمد وجود ندارد افزود: فعالان این صنعت می توانند با فروش هر بیمه تا مدت ها درآمد ماهیانه داشته باشند و این همان دلیلی است که باعث می شود نوسانات بازار تاثیر چشمگیری در فضای صنعت بیمه نداشته باشد.

این کارشناس فروش ابراز کرد: یکی از عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی جلوگیری از خروج ارز از کشور و هدایت منابع انسانی به کارآفرینی است که البته سیستم های هرمی نه تنها سرمایه های داخلی را به بیرون از مرزها سوق می دهد بلکه نسل جوان را با دروغ و فریب، برای مدتی درگیر جذب نیرو و یا به اصطلاح زیر مجموعه می کنند، درحالی که می توان همین ظرفیت بی بدیل را به فعالیت های مناسب داخلی هدایت کرد تا گامی موثر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

امیر راکبی خاطر نشان کرد: زمان آن رسیده تا صداو سیما و اصحاب رسانه با معرفی پتانسیل و ظرفیت های درآمدزایی صنعت بیمه، نسل جوان را به مشاغل داخلی بیش از پیش آشنا و هدایت کند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

401

کد خبر: 738201

وب گردی

وب گردی