علوی‌فاضل: دانشگاه آزاد اسلامی هیچ‌گونه وابستگی سیاسی به گروه‌ها و طیف‌های خاص ندارد

مراسم تکریم و معارفه سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان با حضور سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاهی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مجتبی علوی‌فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هیچ گونه وابستگی سیاسی به گروه‌ها و طیف‌های خاص نداشته و به صورت مستقل در راستای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و ... به همه اقشار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول خدمتگزاری است.

رئیس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات امناهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: نسل دوران جنگ به خوبی موضوعات مربوط به حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه را به ما منتقل کردند و ما وظیفه داریم با امانتداری کامل این موضوعات را به نسل های بعد از خود منتقل کنیم، بنابراین بهتر است به عنوان فعالیت های فرهنگی ماندگار در پایان‌نامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی روی این مهم بیشتر کار شود.

علوی فاضل، خواستار همکاری سه‌جانبه مسئولان دانشگاه و شهرستان با دکتر قاسم رکابدار سرپرست جدید واحد آبادان شد و از زحمات و تلاش‌های دکتر پرویز عسگری در مدت 4 سال و 5 ماهه مسئولیتش در واحد آبادان قدردانی و با بیان بخشی از خدمات ارزنده دکتر عسگری همه کارکنان، استادان و دانشجویان را به رعایت قوانین و مقررات دانشگاه سفارش کرد.در این مراسم قاسم رکابدار به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان معرفی و از زحمات پرویز عسکری قدردانی به عمل آمد.

حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم با تاکید بر انجام امور بر اساس اصول انقلاب اسلامی و خدمتگزاری صادقانه از زحمات دکتر عسکری تشکر کرد و نیز به دکتر رکابدار تبریک گفت و خواستار هرچه بهتر انجام شدن امور دانشگاه شد.

عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه آبادان نیز با تشکر از زحمات دکتر عسکری و آرزوی توفیق برای وی، آغاز ریاست دکتر رکابدار را تبریک گفت و خواستار همکاری این واحد دانشگاهی با سایر ادارات مانند گذشته شد.

رئیس سابق واحد آبادان در این مراسم با تشکر از حاضران و قدردانی از استادان، کارکنان و دانشجویان برای زحمات آنان در مدت مدیریت در واحد آبادان، جزئیاتی از اقدامات انجام شده در زمان فعالیت خود را ارائه کرد. رکابدار هم با تشکر از زحمات دکتر عسکری از دیگر مسئولان دانشگاه و شهرستان قدردانی کرد.

در این مراسم قاسم رکابدار به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان معرفی و از زحمات پرویز عسکری قدردانی به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، دکتر شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز، دکتر سیروس زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، روسای واحدهای دانشگاهی، مسئولان شهری، استادان، کارکنان و دانشجویان هم در این مراسم حضور داشتند.

حاضران در ابتدای این مراسم با حضور در محل قبور شهدای گمنام به مقام آنان ادای احترام کردند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 738262

وب گردی

وب گردی