به گزارش روابط عمومی واحد کهنوج علی اصغر پوربهزادی رئیس این واحد دانشگاهی با انتشار پیامی از مردم، مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان به پاس حضور پرشور در این مراسم تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ایسکانیوز، در بخشی از این پیام آمده است:

دانشگاه آزاد اسلامی این روزها مهمان دو نور منور و معطر است که شمیم بهشتیشان فضای دانشگاه را عطراگین کرده است. وجود پرخیر و برکت این دوشهید خوشنام والا مقام اعتبار ویژه‌ای به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج بخشیده و موجی از شادی و امید را میان اساتید،کارکنان و دانشجویان ایجاد نموده است. مقبره نورانی این دو کبوتر سبک بال به عنوان یک طرح فرهنگی ماندگار به قطبی معنوی جهت اجرای برنامه های اسلامی و مرکزی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدل خواهد شد ان شاءلله.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج مراتب تقدیر و سپاس صمیمانه خود را از شما مردم قدر شناس و وفادار،خانواده شهدا و ایثارگران،امام جمعه محترم،نماینده محترم پنج گنج،فرماندار محترم،ریاست محترم اداره اطلاعات پنج شهرستان جنوبی،فرمانده محترم سپاه،فرمانده محترم نیروی انتظامی،پلیس راه،شهردار محترم،فرمانده محترم بسیج دانشجویی،تشکلهای اسلامی سیاسی،بنیاد شهید،آموزش و پرورش،هنرستان شهید شهسواری،ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان،آتش نشانی،بخشدار مرکزی و چاه مرید،شرکت گاز،اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای،دانشگاه پیام نور،اداره بهزیستی،هلال احمر،روابط عمومی فرمانداری،اداره برق و آب،روسای تمامی دستگاههای اجرای شهرستان کهنوج،اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام نور، علمی کاربردی، حوزه علمیه برادران و خواهران و آحاد شما مردم شهید پرور کهنوج اعلام می‌دارم.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738314

وب گردی

وب گردی