یک مسوول شرکت ملی نفتکش:  برجام، موانع بیمه ای و تردد نفتکش های ایران رادر بنادر جهان رفع کرد

رییس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه برجام موانع بیمه و تردد نفتکش های ایران را در بنادر جهان رفع کرد، برطرف شدن محدودیت فروش و حمل نفت و اجاره نفتکش های آن توسط شرکت های بین المللی را از دیگر دستاوردهای پساتحریم عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ «شهرام فرحبد» امروز ( شنبه )در کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی و برجام در محل مرکز مطالعات وزارت امور خارجه افزود: شرکت ملی نفتکش ایران یکی از بزرگترین ناوگان های حمل نفت و فرآورده را در جهان در اختیار دارد.
وی با اشاره به اینکه از سال 2012 روند تحریم نفتکش های ایران آغاز شد و به تدریج موانع و محدودیت هایی پدید آمد، گفت: در دوران تحریم که هیچ کشتی خارجی نمی توانست نفت ایران را حمل کند، نفتکش های کشورمان نفت ایران را صادر می کردند.
فرحبد افزود: پس از اجرای برجام محدودیت های تردد نفتکش های ایران رفع شد و اگراکنون مشکلاتی وجود دارد ارتباطی به برجام ندارد.
رییس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران با اشاره به اینکه بازگشت موسسه های رده بندی بین المللی پیش نیاز برقراری بیمه های بین المللی بود که محقق شد، استفاده از پرچم های بین المللی، رفع خرید تجهیزات و رفع موانع تعمیرات اساسی و دوره ای و کاهش قیمت خدمات را از دیگر دستاوردهای اجرای برجام عنوان کرد.
فرحبد همچنین گفت، در زمان تحریم، شرکت های بین المللی جرات پاسخ به تماس های ما را نداشتند اما اکنون صدها شرکت خارجی خواستار همکاری با شرکت ملی نفتکش ایران هستند

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 738321

وب گردی

وب گردی