ایسکا نیوز،نماینده محترم عضو جبهه پایداری مشهد در مجلس شورای اسلامی درسخنان امروز خود در نمازجمعه ابراز امیدواری کرد که فردی که در مشهد پرورش یافته است و"موردعنایت است "و "مردم هم به سوی او اقبال دارند" در سال ٩٦ بتواندرئیس جمهور شود واین فرد، کابینه انقلابی خود را معرفی نماید .
حالا سوالی که به ذهن متبادر می شود این است که این فرد متولد مشهد و به اصطلاح انقلابی چه کسی هست ؟
آیا همچنان پرونده حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی مفتوح است و ایشان نیم نگاهی به اتفاقات پیش رودارد؟
و یا اینکه دوستان پایداری پس از شکست سخت در انتخابات ٩٢ به توافقی استراتژیک با دکترقالیباف برای انتخابات ٩٦ دست یافته اند ؟
ویا اینکه برای آنها در همچنان برپاشنه حمایت از دکتر جلیلی کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری می چرخد ؟
البته مشخص نیست این فرد مشهدی که جناب آقای کریمی قدوسی نماینده مشهدبه آن اشاره داشتند مورد عنایت چه کسی است ؟! و منظورایشان از اینکه این فرد بااقبال عمومی مواجه می باشد چه هست ؟!
اماهرچه که هست هر کدام از این دوستان به میدان رقابت با دکتر حسن روحانی گام بگذارند به تنهایی نمی توانند رقیبی جدی برای ریس جمهور فعلی جمهوری اسلامی ایران که پرونده ارزشمند برجام رازیربغل دارد، تورم رامهار کرده ، نظام سلامت را بهبود بخشیده و بازار لجام گسیخته راکنترل کرده ،محسوب گردد ....
انتخابات سال ٩٦میدانی دشواربرای محک جدی عیار افرادی هست که سودای رسیدن به پاستور را دارند و خود را در معرض آرای مردم می گذارند و درنهایت کسی می تواند خودرا درقامت ریس جمهور دوازدهم ایران اسلامی ببیند که بیش از هر چیزی مشروعیت مردمی داشته باشد .
به امید پیش رو داشتن انتخاباتی پویا ، سالم و بامشارکت حداکثری مردمی که برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق های رای می آیند و ضمن تاثیر گذاری بر آینده خود باعث قوام و تثبیت پایه های مردم سالارانه نظام جهموری اسلامی ایران می شوند .
یاحق

دریافت کننده و منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد خبر: 738350

وب گردی

وب گردی