پیام دکتر میرزاده به مناسبت مراسم تدفین شهید گمنام در واحد پارس آباد مغان

به مناسبت مراسم تدفین شهید گمنام در واحد پارس آباد مغان دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی پیامی صادر کرد که در این مراسم قرائت شد.

به گزارش ایسکانیوز، در آیین تشییع خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان که با حضور هزاران نفری اقشار مختلف شهرستان پارس آباد مغان برگزار گردید، پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توسط مدیر روابط عمومی این واحد قرائت شد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

سلام و درود بر مردانی که در گمنامی نام و نشان، نام و نشان و سربلندی دادند. سلام بر دلیرمردانی که دل از دنیای فانی برگرفتند تا آشیان امنیت و آرامش میهن اسلامی عزت‌مند و پرمهر باقی بماند. اینک که همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان میزبان پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود، خداوند سبحان را شاکریم که شمیم حضور این عزیز یک بار دیگر در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مهد علم و دانش و ایمان وزیدن گرفت و شهرستان ولایت مدار و شهیدپرور پارس آباد مغان که عزتمندانه 256 شهید را در دفتر افتخارات خود گنجانده است، دیگر بار مأمن دل‌های عاشق و خاستگاه میثاق و میعاد عاشقان و آزادگان حقیقی باشد که به اعتلای اسلام و ایران اسلامی می‌اندیشند.

قطعاً معنویت حضور این عزیز زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلی پیام شهیدان در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل‌های آینده خواهد بود. اینجانب حضور ابدی این گوهر پرفروغ در آسمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان را مغتنم شمرده، از تمامی مردم عزیز و فهیم به ویژه همکاران مجموعه دانشگاهی می‌خواهم در پاسداشت و تکریم این گوهر فروزان از قافله شهدای گمنام، از هیچ کوششی فروگذار ننمایند چرا که ملت ما خصوصاً جوانان و دانشجویان امروز مدیون شهیدان‌اند. فرشتگانی که هرجا آرام گیرند، قرار و آرامش خود را در محیط می‌پراکنند و صفا و معنویت می‌بخشند.

این موهبت میثاق و بیعتی دوباره بر تداوم راه نورانی حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر و تأیید حقیقت انکارناپذیر عشق و اخلاص بزرگمردان عرصه جبهه مقاومت در برابر مستکبران عالم را رقم خواهد زد.»

حمید میرزاده

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 738365

وب گردی

وب گردی