هیات دانشگاهی حاجت تپه ترکیه به ایران سفر می کند

هیات دانشگاهی دانشگاه حاجت تپه ترکیه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و واحد بین الملل ماکو برای انعقاد پروتکل های همکاری و تفاهم نامه های علمی و پژوهشی از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه میهمان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و واحد بین الملل ماکو خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر آب برین با بیان اینکه دانشگاه حاجت تپه ترکیه از لحاظ رشته های پزشکی و پیراپزشکی رتبه ممتازی را در دانشگاه های ترکیه دارا است گفت: علاوه بر این، دانشگاه حاجت تپه جزو معدود دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان از لحاظ مدارک پزشکی و پیراپزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه های آزاد اسلامی و دانشگاه حاجت تپه ترکیه در زمینه های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی به نظر می رسد این مراودت و گسترش همکاری نقطه عطفی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه باشد.

وی با اشاره به اینکه دعوت نامه هایی جهت حضور در دانشگاه های ترکیه و ارتباط علمی به دستمان رسیده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و کسب مجوزهای لازم در بهار سال آینده به همراه هیاتی به این دانشگاه ها سفر می کنیم گفت: به زودی پس از طی مراحل دفتر مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز در این واحد راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو تصریح کرد: بر اساس موازین و مقررات دانشگاهی در تلاش برای گسترش همکاری با 2 کشور همسایه ترکیه وگرجستان هستیم و واحد ارومیه در این راستا فعالیت های قابل قبولی داشته است.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 738370

وب گردی

وب گردی