همزمان با فرا رسیدن 22 اسفند "روز شهید" مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوریهای نوین واحد  تهران مرکزی آغاز بکار می کند

 دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از آغاز به کار  مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوریهای نوین "شهید سردار دکتر حسن تهرانی مقدم" دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در 22 اسفند ماه  سال جاری ( روز شهید) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شمس به همراه جمعی از معاونین و مدیران واحد مذکور در دیداری صمیمانه با خانواده شهید "سردار حسن تهرانی مقدم" در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس افزود: همه تلاش ما چه در عرصه علم و دانش و چه در عرصه های دیگر در راستای تحقق آرمانها و رسالت شهدای ماست.
شایان ذکر است متعاقب اخذ مجوزهای لازم این مرکز در روز 22 اسفند ماه (روز شهید) برای مطالعات و تحقیقات جوانان و دانشجویان مستعد، خلاق و متعهد به آرمان های شهیدان ایران اسلامی گشایش می یابد.
این گزارش حاکی است، دکتر محمد تهرانی مقدم برادرشهید حسن تهرانی مقدم در این نشست صمیمی ضمن سپاس و قدردانی از دانشگاهیان واحد تهران مرکزی به جهت تلاش در جهت تاسیس این مرکز به نام شهید سردار تهرانی مقدم خاطرنشان کرد: این مرکز به صورت هیئت امنایی به فعالین خود می پردازد تا فرصتی باشد برای همه جوانان کشور ما که در گروهکهای مختلف علمی به فعالیت مشغول هستند.
وی گفت: سردار شهید تهرانی مقدم یک فرد مردمی بود دوستداران راه او همه تلاش شان این بود که مرکز تحقیقاتی که به نامش و در ادامه راهش تاسیس می شود یک موسسه و پژوهشگاه مردمی باشد نه دولتی . به همین دلیل از آنجاییکه دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد مردمی است خوشحالیم که این مرکز تحقیقاتی در واحد تهران مرکزی تاسیس شد.

خبرنگار: فرزانه کندلویی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738384

وب گردی

وب گردی