سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران از جمله مدیران تعیین شد

رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: سقف دریافتی همه حقوق بگیران از جمله مدیران 12 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شد.

به گزارش ایسکانیوز حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه جلسه علنی امروز شنبه مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگان پیش از این در برنامه ششم سقف دریافتی حقوق بگیران را 12 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرده بودند و 4 گروه مشاغل تخصصی، مشاغل عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم را از این سقف مستثنی کرده بودند که در مصوبه بعدی مدیران نیز به جمع مستثنی شده‌ها اضافه شدند اما با اصلاح مصوبه مجلس سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران از جمله مدیران 12 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شد.
وی افزود: بر این اساس سقف دریافتی 4 گروه مستثنی شده از جمله مشاغل تخصصی، مشاغل عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم 30 درصد بیش از سقف دریافتی همه حقوق بگیران خواهد بود و سقف دریافتی آنان حدود 16 میلیون تومان تعیین شد.
مجلسی ها چهارشنبه گذشته -11 اسفند ماه 95 - نیز در جریان بررسی ماده 38 لایحه برنامه ششم توسعه اعاده شده از سوی شورای نگهبان با اکثریت آرا مقرر کردند: سقف حقوق مدیران تا 60 درصد افزایش پیدا کند و سقف حقوق 240 میلیون ریالی (24 میلیون تومان) را برای مدیران دولتی به تصویب رساندند.

کد خبر: 738396

وب گردی

وب گردی