عباسی: امروز باید استقلال را شکست می‌دادیم/ حضور میثاقیان برای ما شوک بود

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت:همه کسانی که بازی تیم ما مقابل استقلال را دیدند بازی زیبایی را شاهد بودند و دیدند که می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، علی عباسی در پایان بازی تیمش مقابل استقلال تهران که با نتیجه یک بر یک پایان یافت، اظهارداشت: ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و باید استقلال را می‌بردیم. ما برای شکست استقلال به تهران آمدیم و به همین دلیل از نظر روحی و روانی تیم را بالا کشیدیم. آقای میثاقیان هم به مسائل فنی مسلط است و دیدید که تا دقیقه 65 که استقلال صاحب پنالتی شود می‌توانستیم چند گل بزنیم.

وی درباره اینکه هواداران استقلال شعار «اکبر ضد فوتبال» می‌دادند و آیا سیاه‌جامگان امروز ضد فوتبال بازی کرد، افزود: اتفاقاً امروز همه کسانی که بازی را دیدند، دیدند که بازی زیبایی را انجام دادیم و بحث ضد فوتبال نبود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان درباره تعویض بوران یرکوویچ افزود: این یک تصمیم فنی است که در حیطه اختیارات کادر فنی قرار دارد. استقلال در چند بازی اخیر به همه رقبایش 3 گل زده بود و ما امروز آنها را در تهران اذیت کردیم. حتماً می‌توانستیم این بازی را هم ببریم.

وی درباره اینکه حضور اکبر میثاقیان آیا برای سیاه‌جامگان شوک به حساب می‌آید، افزود: بله قطعاً حضور میثاقیان برای تیم ما یک شوک بود.

عباسی درخصوص اینکه پرونده‌اش در کمیته اخلاق به کجا رسید، تصریح کرد: آقای تاج به من گفته صحبتی در این خصوص انجام ندهم تا این مشکل حل شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد مصاحبه‌ای که خداداد عزیزی علیه او انجام داده بود، ادامه داد: هرچه خداداد عزیزی بگوید درست است.

601

کد خبر: 738403

وب گردی

وب گردی