یک مهدکودک تلویزیونی در شبکه پویا

برنامه تلویزیونی مهد پویا با محوریت آموزش به خردسالان، از بیست و پنجم اسفند ماه در شبکه پویا میهمان خانه های خردسالان ایرانی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سارا روستاپور تهیه کننده این اثر در مصاحبه با روابط عمومی شبکه کودک گفت: این برنامه با توجه به نیازهای آموزشی مخاطب خردسال، تولید شده است و در آن تلاش شده است مولفه های مورد احتیاج یک مهدکودک تلویزیونی برای خردسالان بازآفرینی شود.
وی افزود: در مهدپویا کودکان خود را در یک مهدکودک احساس می کنند. این مجموعه 90 قسمتی شامل آیتم های متعدد و دربردارنده شخصیتهای عروسکی جدید بوده و برنامه به صورت راوی محور است و خردسالان به صورت غیر مستقیم با موضوعات برنامه آشنا می شوند.
روستا پور اضافه کرد: با توجه به ضرورت و دشوار بودن مساله درگیر کردن مخاطب خردسال، در مهدپویا بیشتر بخش های برنامه به صورتی تولید شده است که از حیث گرافیکی و تصویری قدرت درگیر کردن مخاطب با برنامه مناسب باشد.
کارگردان و تهیه کننده برنامه مهد پویا گفت: نیاز به درک روحیات خردسالان از مهمترین نیازهای برنامه سازی کودک است و به همین دلیل در ساخت این برنامه همکاری زیادی با دوستان شبکه کودک و همچنین روانشناسان شکل گرفت و با تشکیل اتاق فکری با حضور خانم دکتر آزیتا محمود پور و آقایان فرید نوایی، فرشاد خلیل پور تلاش شد؛ در مدت زمان 25 دقیقه، موضوعات روانشناسی به المان های مناسب تصویری برای مخاطب پیش دبستانی تبدیل شود.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 738428

وب گردی

وب گردی