برگزاری کارگاه آموزشی رسانه  در واحد اردبیل

کارگاه آموزش رسانه به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، در دانشگاه آزاد اسلامی سرعین در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام حمید واحدی زاده گفت: این کارگاه از مورخ 11 الی 13 اسفند برای برادران و از 14 الی 16 اسفند برای خواهران برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: کلاس های اموزشی که در این دوره از کارگاه رسانه برگزار می گردد شامل کلاس های " مهارت های رایانه ای" ، " شبکه های اجتماعی" ، "سواد رسانه ای و مخاطب شناسی" ، " حقوق رسانه ای" ، "اخلاق حرفه ای در رسانه" ، "مدیریت و ساماندهی" ، "تهیه و تدوین کلیپ" ، " عکاسی و تصویر برداری" ، "اصول گزارش نویسی و سوژه یابی" ، "گرافیک و صفحه آرایی"، " فرهنگ ،زیرساخت و امنیت در رسانه" و " آئین نامه ها و اصول نشریه نگاری" است.

وی افزود: در این دوره از کارگاه بیش از 50 نفر دانشجویان فعال رسانه ای از سراسر استان اردبیل حضور دارند که شامل مدیران مسئول نشریه ها، دبیران کانون ها و تشکلات، فعالین و نشریات معتبر دانشجویی در سطح استان، دانشجویان خبرنگار در نهاد های مختلف و دیگر فعالین مرتبط در فضای مجازی و سایبری هستند.

اختتامیه کارگاه رسانه بخش برادران روز جمعه 13 اسفند و افتتاحیه بخش خواهران نیز روز شنبه 14 اسفند برگزار شد.

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان نیز گفت: این دوره به شکل اردویی برای دانشجویان فعال در حوزه رسانه با هدف ارتقا علم رسانه‌ای برگزار می‌شود.

سید محسن موسوی بیان کرد: علاوه بر این، کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های مختلف تفریحی نیز برای این دوره در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تداوم برگزاری این دوره‌ها اضافه کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری دوره تکمیلی با حضور اساتید کشوری در مشهد مقدس باشیم.

دبیر رسانه‌ای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: اهمیت فراوان رسانه در عصر حاضر ما را مجاب می‌کند که روش استفاده بهینه و درست را به فعالان دانشجویی رسانه آموزش دهیم و شاهد پرورش افراد متخصص از این دوره‌ها باشیم.

منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد: 801

کد خبر: 738481

وب گردی

وب گردی