جدال نفس گیر تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی با پاس قوامین در نیمه نهایی

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور در بخش مردان روز سه شنبه (17 اسفندماه) در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد تا چهره قهرمان این رقابت ها مشخص شود.

به گزارش ایسکانیوز، در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور، 9 تیم حضور داشتند و در دو گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند.
در گروه نخست رنگ فیروزه شیراز، پارس جنوبی، شهرداری بندرعباس، پاس قوامین و هیات مشهد حضور داشتند که پارس جنوبی و پاس قوامین صعود کردند.
در گروه دوم نیز مقاومت بسیج، دانشگاه آزاد، شهرداری دامغان و شهرداری ملارد پیکار کردند و در نهایت دانشگاه آزاد و شهرداری دامغان به نیمه نهایی رسیدند.
براین اساس، صبح روز سه شنبه هفته جاری و در مرحله نیمه نهایی، ابتدا پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی به مصاف شهرداری دامغان خواهد رفت که به نظر نمی رسد شاگردان «حسین اوجاقی» برای صعود به فینال کار سختی داشته باشند.
در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی، دانشگاه آزاد که طی سال های اخیر همواره با هدایت «علی اسفندیاری» یکی از تیم های مدعی بوده است در رقابتی سخت با پاس قوامین مصاف می دهد.
سپس در رقابت های نوبت عصر، پیکارهای رده بندی و فینال برگزار می شود تا سه تیم برتر لیگ برتر ووشوی باشگاه های ایران (جام ستارگان) مشخص شوند.
*مرحله نیمه نهایی:
پارس جنوبی - شهرداری دامغان / ساعت 8:30
دانشگاه آزاد - پاس قوامین/ ساعت 9:50
*دیدار رده بندی / ساعت 13
*دیدار فینال / ساعت 14

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 738506

وب گردی

وب گردی