گنج‌زاده : داوری دیدار دانشگاه آزاد اسلامی و نفت مشکلی نداشت

عضو تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: به عقیده من داوری مسابقه دانشگاه و نفت مشکلی نداشت و تمام کومیته‌های این بازی جذاب و تماشایی بود.

به گزارش ایسکانیوز، سجاد گنج‌زاده اظهار داشت: در کل ایرادی در داوری مسابقه دانشگاه آزاد و نفت ندیدیم و به عقیده من داوری مشکلی نداشت. البته اگر داوران زمان چک کردن صحنه‌ها را با سرعت بیشتری انجام دهند نفرات کمتر سرد می‌شوند و سطح مسابقات بالاتر خواهد رفت. در زمان اعتراض و ویدیو چک زمان بسیار زیادی صرف می‌شود که فکر می‌کنم شرایط را برای بازیکنان دشوار می‌کند.

وی ادامه داد: مسابقه دانشگاه و نفت واقعا دیدنی بود و از کومیته اول تماشاگران تا مبارزه آخر واقعا لذت بردند. در این مسابقه شاهد شکست امیر مهدی‌زاده و ذبیح‌الله پورشیب بودیم و به اعتقاد من مهدی‌زاده بعد از رقابت‌های جهانی چندین ماه از میادین دور بود ولی با این حال فکر می‌کنم نمایش خوبی داشت. پورشیب نیز در مقابل ابراهیم حسن‌بیگی مبارزه بسیار دیدنی داشت و ما نیز از بیرون لذت بردیم و البته کمی هم حرص خوردیم.

ملی‌پوش کاراته کشورمان اظهار داشت: قصد دارم در تورنمنت هلند به میدان بروم و برای تامین هزینه‌های این سفر به دنبال جذب اسپانسر هستم. البته با چند اسپانسر نیز صحبت کردم و طی این دو روز تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد. البته سفر به امارات نیز در برنامه‌هایم هست و قصد دارم در این مسابقات نیز شرکت کنم. البته فدراسیون نیز ظاهرا در سفر امارات کمک خواهد کرد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:پورعرب

602/601

کد خبر: 738591

وب گردی

وب گردی