در جلسه مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشگاه بر همکاری بیشتر در حمایت از دانشجویان کم بضاعت تأکید شد

در جلسه مشترکی که با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی( ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان در سالروز احسان و نیکوکاری برگزار شد، بر تعامل و همکاری بیشتر در راستای جلب مشارکت های مردمی و حمایت از دانشجویان کم بضاعت تأکید شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر جعفر رحمانی کهنموئی، رئیس واحد صوفیان ضمن عرض تبریک سالروز احسان و نیکوکاری، با اشاره به نقش کمیته امداد امام خمینی ره در محرومیت زدائی و زدودن چهره فقر از جامعه اسلامی، تحقق این امر مقدس را در سایه مساعدت و همکاری همه ادارات و سازمان ها و نهادهای مدنی و اقشار مختلف مردم دانستند.

وی در ادامه با تبریک انتصاب مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی ره استان آذربایجان شرقی، بر همکاری های موثر با این نهاد انقلابی و شجره طیبه نظام تأکید کردند.

مهندس محمد اشترنژاد رئیس کمیته امداد صوفیان با سپاس از حمایت ها و پشتیبانی ریاست دانشگاه، پیشنهاد ایجاد صندوق مجزا برای جذب مشارکت های دانشگاهی و غیر دانشگاهی به منظور مصروف نمودن آنها به دانشجویان نیازمند در جهت تأمین شهریه را ارائه دادند و همچنین خواستار مشارکت فعال و اطلاع رسانی برگزاری جشن نیکوکاری تحت عنوان همدلی و شکوه مهربانی در آستانه عید نوروز شدند.

در این جلسه مقرر گردید در جهت کمک به خانواده های مدد جو و همچنین برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، کارآفرینی و انجام فعالیتهای دانش بنیان زیر نظر استادان مجرب دانشگاه و اشتغال زائی برای فارغ التحصیلان مدد جو، تفاهم نامه ای تنظیم و اجرائی گردد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738593

وب گردی

وب گردی