پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه به خاک سپرده شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا و طی مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم، پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسکانیوز، این شهیدان که در مناطق جنگی جزیره پنجوین و زوبیداد عراق مربوط به عملیات های خیبر، والفجر ۴ تفحص شده بودند و طی مراسمی با شکوه در دانشگاه آزاد اسلامی قروه به خاک سپرده شدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در آیین تشییع این شهدا از حضور پرشور مردم تشکر کرد و اظهار داشت: راهبرد شهدا و اقتداری که آفریدند انگیزه آمدن مردم برای وداع با گلهای بی نشانی است که امروز نشان عشق و ایثار گرفتند.

به گفته آیت اله سید محمد حسینی شاهرودی این استقبال برای این است که نتیجه عمل شهدا از بین نرود و برکت این نظام و مردم خون همین شهداست که فرزندان بانوی بهترین ها فاطمه الزهرا هستند.

وی با بیان اینکه باید قدر مردمی را که همیشه در صحنه هستند دانست، افزود: امروز دشمن هدفش به سمت ایران و خدشه دار کردن اعتقادات مردم است و همین مردم با حضور عارفانه خود دنیا را متحیر کرده اند و نشان دادند که ایران سرزمین پیوست های معنوی است.

دکتر محمدقربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم، طی سخنانی اظهار داشت: خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه باعث برکت این مرکز آموزش عالی می شود.

وی با اشاره به تاثیرات ماندگار تشییع شهدا با حضور پرشور مردم، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عامل اصلی اقتدار نظام اسلامی است و به همین دلیل باید برنامه های این چنین را با شور و حماسه بهتری برگزار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان افزود: امروز بر همه ما واجب است که به بهترین شکل ممکن راه شهدا را ادامه دهیم و این مهم تنها با دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی میسر می شود.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738604

وب گردی

وب گردی