ابتکار: رتبه دانشگاه آزاد اسلامى در اجرای برنامه مدیریت سبز بالا خواهد بود

ابتکار نقش دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی را برای پیشبرد برنامه های محیط زیستی را اثرگذار خواند و تاکید کرد، از دانشگاه آزاد اسلامی توقع می رود که در اجرای برنامه مدیریت سبز نسبت به دانشگاه های دیگر بهتر عمل کند.

دکتر معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهوری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نقش دانشگاه آزاد اسلامی در فعالیت های زیست محیطی و همکاری این دانشگاه با سازمان محیط زیست گفت: طبق تفاهم نامه ای که دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان محیط زیست امضا کرده، همکاری های بسیاری خوبی با واحدهای این دانشگاه از جمله واحد علوم و تحقیقات شکل گرفته است.

او به فعالیت های واحد علوم و تحقیقات در زمینه محیط زیست اشاره کرد و گفت: خوشبختانه واحد علوم و تحقیقات گام های خوبی برای محیط زیست برداشته است و حمایت های خیلی خوبی در این حوزه داشتند. همچنین برنامه مدیریت سبز در دانشگاه ها نیز در دانشگاه آزاد اسلامی در حال پیگیری است و سازمان محیط زیست نیز توقع دارد این دانشگاه برنامه مدیریت سبز را با قوت اجرا کند.

ابتکار با تاکید بر ظرفیت مناسب و زیاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت بسیاری خوبی برخوردار است می تواند در رتبه بندی دانشگاه ها که سازمان محیط زیست اعلام می کند رتبه بسیاری خوبی را کسب کند.

معاون رئیس جمهوری درباره نقش دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر ولایتی نیز به مسائل محیط زیستی توجه ویژه و در این زمینه نگاه پیش رو دارد و از محیط زیست حمایت می کند. بنده فکر می کنم حمایت های رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی باعث می شود از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی برای محیط زیست بیشتر استفاده شود.

او افزود: دکتر ولایتی نیز در اجرای برنامه مدیریت سبز و محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار اثرگذر خواهد بود.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 738621

وب گردی

وب گردی