سردار غیب‌پرور: سیره شهدا مهمترین الگوی تربیتی جوانان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیره شهدا مهمترین الگوی تربیتی برای نسل امروز است که باید این روش زندگی به جوانان انتقال پیدا کند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی دست‌اندرکاران و خادمان راهیان نور گفت: شهیدان ما سمبل واقعه بزرگ دفاع جانانه یک ملت مظلوم از حیثیت، مکتب و باورشان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس یک شکل ظاهری از لحاظ بُعد زمان و مکان و یک شکل باطنی دارد که ما باید بیشتر به باطن آن بپرداریم. متن دفاع مقدس مالامال از ایثار و فداکاری است و آن را در هیچ جای تاریخ مگر در کربلا نمی‌توانید پیدا کنید.
سردار غیب‌پرور ادامه داد: در عملیات‌های دوران دفاع مقدس بسیاری از فرماندهان بزرگ ما به شهادت رسیدند و این نشانده آن است که جبهه ما مالامال از عشق و فداکاری است.
وی با اشاره به وظایف خادمان راهیان نور خاطرنشان کرد: شما دو وظیفه دارید که یکی توصیف جنگ و عملیات‌هاست اما وظیفه دیگر شما نقش تربیتی است که باید به جوان‌ها بگویید زمانی که دشمنان علیه ما جنگ احزاب به راه انداختند، این مردم مظلوم چه کار بزرگی را انجام دادند. بهترین درس تربیتی دفاع مقدس پا در رکاب ولایت بودن است و این راه نجات ملت ماست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما باید به نسل جوان که جنگ را ندیده اما فطرت پاکی دارد، بگوییم که نسل دوران دفاع مقدس چگونه از کشور دفاع کردند.
سردار غیبت‌پرور در پایان گفت: شما سفیران شهدا هستید و مهمترین الگوی تربیتی سیره شهیدان ماست که ما باید این روش زندگی را برای جوانان بازگو کنیم.

302/300

کد خبر: 738667

وب گردی

وب گردی