پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت مراسم یادبود دو شهید گمنام در واحد نور

به مناسبت مراسم تدفین شهید گمنام در واحد نور دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن پیام دکتر حمید میرزاده آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

سلام و درود بر مردانی که در گمنامی نام و نشان، نام و نشان و سربلندی دادند. سلام بر دلیرمردانی که دل از دنیای فانی برگرفتند تا آشیان امنیت و آرامش میهن اسلامی عزت‌مند و پرمهر باقی بماند. اینک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور محل تدفین پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس است، خداوند سبحان را شاکریم که شمیم حضور این عزیزان یک بار دیگر در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مهد علم و دانش و ایمان وزیدن گرفت و شهرستان نور که خود شهر طلوع خورشید درخشان و نور است، دیگر بار مأمن دل‌های عاشق و خاستگاه میثاق و میعاد عاشقان و آزادگان حقیقی باشد که به اعتلای اسلام و ایران اسلامی می‌اندیشند.

قطعاً معنویت حضور این عزیزان زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلی پیام شهیدان در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل‌های آینده خواهد بود. اینجانب حضور ابدی این دو گوهر پرفروغ در آسمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور را مغتنم شمرده، از تمامی مردم عزیز و فهیم به ویژه همکاران مجموعه دانشگاهی می‌خواهم در پاسداشت و تکریم این دو گوهر فروزان از قافله شهدای گمنام، از هیچ کوششی فروگذار ننمایند چرا که ملت ما خصوصاً جوانان و دانشجویان امروز مدیون شهیدان‌اند. فرشتگانی که هرجا آرام گیرند، قرار و آرامش خود را در محیط می‌پراکنند و صفا و معنویت می‌بخشند.

این موهبت میثاق و بیعتی دوباره بر تداوم راه نورانی حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر و تأیید حقیقت انکارناپذیر عشق و اخلاص بزرگمردان عرصه جبهه و جنگ را رقم خواهد زد.»

مراسم یادبود دو شهید گمنام روز دوشنبه 16/12/95 ساعت 9 الی 11 صبح در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار می شود.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738693

وب گردی

وب گردی