امیر آبادی فراهانی: تعامل بین مجلس و دولت قوت بیشتری نسبت به دولت های پیشین داشته است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل دولت با مجلس گفت: خوشبختانه همکاری هایی که میان دوقوای مقننه و مجریه صورت گرفته نسبت به قبل قوت بیشتری گرفته است.

احمد امیرآبادی فراهانی دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با تاکید بر اینکه تعامل بین مجلس دهم و دولت یازدهم قوت بیشتری نسبت به دولت های پیشین داشته است گفت: خوشبختانه دولت با مجلس همکاری های بسیار خوبی داشته است و لوایح و طرح هایی که به صحن مجلس ارسال می شود در اسرع وقت مورد بررسی و به رای گذاشته می شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از راهکارها برای حل مشکلات کشور هماهنگی میان دولت و مجلس دهم است تا این مشکلات به نحو احسن حل شود، هماهنگی به این معنی که اگر دولت راهکار و یا لایحه‌ای برای حل مشکلات اساسی کشور و مردم دارد حتماً به مجلس ارائه دهد و مجلس دهم نیز باید کمک کند تا این لوایح تصویب شود.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در تمامی تعاملاتی که در طول فعالیت دولت یازدهم و مجلس دهم صورت گرفته را نمی توان کلی گویی کرد اما به نسبت همکاری هایی که دولت با نمایندگان ملت داشته است به جرات می توان گفت ارتباط شکل گرفته میان دولت و مجلس قوی تر و پر رنگ تر از دولت های پیشین است.

خبرنگار:علی درخشان/تایید کننده:سرلک

کد خبر: 738743

وب گردی

وب گردی