جلسه کمیسیون دایمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد

جلسه کمیسیون دایمی و کمیته نظارت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این جلسه ضمن بررسی دستورات جلسه دکتر علی اصغر رستمی رئیس واحد فیروزکوه درباره روش عملکرد خود گفت: جلسه با اهتمام دکتر شمس جلسات روسای استانها با استمرار برگزار می شود همچنین مسائلی مانند ساماندهی رشته ها و اعضای هیات علمی و رویکرد تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در این واحد پیگیری می شود.

او ادامه داد: واحد فیروزکوه تعامل بیرون سازمانی با مجموعه ادارات این شهرستان از جمله، امام جمعه فیروزکوه دارد که خوشبختانه همه سازمانها و ارگانهای این شهرستان حامی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

رستمی افزود: در حال حاضر واحد فیروزکوه سی رشته جدید مصوب کرده است و همچنین 170 دانشجو در 9 رشته دکترا دارد و 32 رشته کارشناسی ارشد در این واحد فعال است.

رئیس واحد فیروزکوه با تاکید بر درآمدزایی از منابع غیر شهریه ای به محصولات دانش بنیان این واحد اشاره کرد و برنامه پیش روی واحد فیروزکوه را توسعه تحصیلات تکمیلی و ابتکار به اقتصاد دانش بنیان خواند.

همچنین دکتر شهرام سهیلی واحد صفادشت نیز گزارشی از عملکرد این واحد ارائه کرد و توسعه فضای عمرانی، تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها و طرح های دانش بنیان این واحد را برای اعضای کمیسیون دایمی تصریح کرد. در ادامه دکتر عبدالله قاسمی رئیس واحد رباط کریم نیز گزارش عملکرد واحد رباط کریم را ارایه کرد و گفت، خوشبختانه چهار هزار متر فضای سرپوشیده و یازده هزار متر فضای غیر مسقف به این واحد اضافه شده است همچنین واحد رباط کریم از سال 94 به واحد متوسط ارتقاء پیدا کرده است و فعالیتهای پژوهشی و دانش بنیان بسیار خوبی تا امروز انجام داده است.

دکتر افشین حراجی رئیس واحد دندانپزشکی تهران نیز در این جلسه گفت: واحد دندانپزشکی همه رشته ها ی مصوب وزارت بهداشت را ارایه می کند و در حال حاضر 1200 دانشجو در همه مقاطع در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. همچنین رشته فلوشیپ نیز به رشته های این دانشگاه اضافه شده و در ارزیابی وزارت بهداشت هفت گروه تخصصی این دانشگاه رتبه برتر را کسب کرده اند.

در ادامه جلسه، دکتر محمدرضا کشاورزی رئیس واحد الکترونیک نیز گفت: واحد الکترونیک با سیصد و نود و پنج رشته کارشناسی ارشد توانسته دانشجویان خود را به نوزده هزار نفر برساند در حال حاضر این واحد دو هزار فارغ التحصیل دارد و در حوزه بین الملل اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده است.

در پایان این جلسه اعضای کمیته نظارت و کمیسیون دایمی استان تهران درباره ساماندهی رشته ها و طرح های دانش بنیان واحد علوم دارویی بحث و گفت وگو کردند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200/204

کد خبر: 738762

وب گردی

وب گردی