معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی:درشرایط کنونی یکی از نیاز های اساسی جوانان فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: احداث مزار شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه باعث گرامیداشت یاد شهدا می شود.

علیرضا رادفر در گفت و گو با خبرنگار ایسکا نیوز در ارومیه با اشاره به احداث مزار شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و مهاباد گفت: این حرکت منحصر به فرد از سوی دانشگاه، باعث گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در محیط دانشگاه و ترویج فرهنگ ایثار بین جوانان و دانشجویان می شود.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارای بالاترین امنیت ممکن بوده و تبدیل به یک قطب موثر در این زمینه در سراسر جهان شده است گفت: همه این ها را مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس و جان فشانی های آنان هستیم.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی یکی از نیاز های اساسی جوانان فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری همایش ها و مراسمات متعدد با محوریت شهدا گام بسیار مهمی در این راستا برداشته است.
معاون امنیتی سیاسی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: شهدا متعلق به تمام مردم ایران بوده و با هرگونه استفاده سیاسی و جناح بندی های صورت گرفته در مورد شهدا مخالف هستیم.
رادفر با بیان اینکه سایه شهدا بسیار بالاتر از آن است که در جناح بندی های محدود سیاسی امروز قرار بگیرند، گفت: برگزاری مراسمات در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا امری بسیار لازم و ضروری است و کسانی که در این راستا تلاش می کنند اجر معنوی بسیار زیادی را دریافت می کنند.

خبرنگار: علی گلابی رضایی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738769

وب گردی

وب گردی