معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:  ارتقای کیفیت از اصلی ترین برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دراولین کارگاه آموزش فنون تدریس و آشنایی با قوانین آموزشی که برای اساتید حق التدریس واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد، گفت: حوزه برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دوره های توانمند سازی اعضای هیأت علمی حق التدریس را جهت ارتقای کیفیت آموزشی در واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در طی سال آتی پیش بینی کرد که بر اساس برنامه ریزی پیش بینی شده این دوره ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا فرخ بخت فومنی با برشمردن اهداف برگزاری این دوره ها ، افزود: آشنایی مدرسان با فنون تدریس و همچنین آشنایی آنان با مقررات آموزشی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره ها خواهد بود.

فرخ بخت ادامه داد: اعضای هیأت علمی می بایست در کنار کسب مهارت و تخصص حرفه ای خود، با چگونگی اداره کلاس درس و روشهای یاد دهی موثر نیز آشنا شوند تا کیفیت کلاسهای درسی ارتقاء یابد.

رئیس شورای تخصصی برنامه ریزی استان گیلان تاکید کرد: در کنار جذب دانشجو ، ارائه بهترین خدمات آموزشی با استفاده از اساتید مجرب و مدرسان حق التدریس کار آزموده همراه خواهد بود که می تواند به ارتقای سطح علمی و مهارتی دانشجویان شاغل به تحصیل در واحد های دانشگاهی آزاد اسلامی استان گیلان بیانجامد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738770

وب گردی

وب گردی