برگزاری اولین کنفرانس جامع استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی

کنفرانس جامع استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی صبح امروز با حضور رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی، نیکو مرام رئیس شورای سیاستگذاری و ثقفی از با سابقه ترین حسابداران کشور در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، رئیس شورای سیاستگذاری همایش اظهار کرد: ما در چند سال گذشته با همت و تلاش پاره ای از اندیشمندان، دلسوزان و افراد حرفه ای در حسابداری و همچنین با حمایت سازمان حسابداری توانستیم با اقتباس و ابتکارهای متعددی در این زمینه رشته حسابداری در کشور را ارتقاء دهیم.
نیکومرام همچنین ادامه داد: ما برای اینکه بتوانیم به صورت کاملا مقتدرانه در سطح جهان جایگاه خود را در زمینه حسابداری حفظ کنیم و همچنین بتوانیم به بازارهای مالی جهانی دسترسی پیدا کنیم باید حداقل در گزارشگری روابط را به طور کامل رعایت کنیم تا سرمایه داران کشورهای دیگر بتوانند به ما اعتماد کنند.
وی افزود: از اصحاب دانشگاهی به صورت کاملا جدی خواهش میکنم که آموزش دوره های حسابداری در دنیای پرتلاطم امروزی را کاملا جدی گرفته تا به امید خدا در این زمینه بتوانیم موفقیت های چشمگیری به دست آوریم.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به بخش تخصصی ifrf اظهار کرد: ما باید به ifrf نگاه ویژه ای داشته باشیم. در حال حاضر ما با آموزش این مبحث در حسابداری می توانیم نقش مهمی در حسابداری مدیریت داشته باشیم. اگر اصول حسابداری مدیریت را که زمینه توسعه بنگاه های اقتصادی را فراهم می کند را به درستی به حسابداران بیاموزیم بی شک در بازارهای جهانی نقش مهمی خواهیم داشت.

خبرنگار: نازنین میرزایی - انتشاردهنده:پورعرب

602

کد خبر: 738870

وب گردی

وب گردی