امیری: موفقیت و سلامت اداری سازمان‌ها در گرو گزینش صحیح نیرو‌های شایسته و کارآمد است

دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: فعالیت در حوزه گزینش، از حساس‌ترین فعالیت‌های اداری در هر سازمانی است چرا که گزینش افراد همچون امر قضاوت، کاری حساس و سخت است.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اصفهان همزمان با چهارمین نشست شورای این دانشگاه با حضور دکتر سید محمد امیری دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، عباس اسدی معاون اداره کل گزینش دانشگاه و محمدمهدی گودرزی رئیس اداره گزینش هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این نشست گفت: نهاد گزینش برخاسته از بطن انقلاب و برای سالم‌سازی و بهره‌مندی از نیروهای شایسته و پیرو نظام و مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به حساسیت کار در حوزه گزینش افزود: همانگونه که فعالیت در این عرصه امری خطیر و حساس است، تلاش در جهت گزینش صحیح و منطق با اصول و معیارهای دینی و اداری، حائز اهمیت بوده و به طور قطع دارای اجر و ثواب اخروی خواهد بود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تاکید بر حفظ آبرو، جایگاه و شخصیت افراد خاطرنشان کرد: گزینش هرگز به معنای تجسس در زندگی خصوصی افراد نیست بلکه گزینش باید راهنمای افراد برای اصلاح و محرم اسرار آنان باشد و زمانی که گزینش صحیح در سازمان صورت گیرد، می‌توانیم شاهد سازمانی پویا، شاداب و کارآمد باشیم.

دکتر امیری با اشاره به فرآیندهای گزینش اعضای هیات علمی و مدرسان حق‌التدریس در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان امانتهای سپرده شده جامعه به دست مسئولان دانشگاه هستند، لذا از مهم‌ترین وظایف گزینش در حال حاضر گزینش استادان و مدرسان متعهد و شایسته است تا در رشد و بالندگی نسل جوان دانشجو که آینده‌سازان ایران اسلامی خواهند بود، موثر باشند

عباس اسدی معاون اداره کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم پیشینه‌ی فعالیت‌های اداره گزینش استان اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با انتصاب مدیر جدید اداره گزینش استان و با حضور و اشراف دکتر سید محمد امیری به عنوان مدیری توانمند در تمامی حوزه‌های کاری دانشگاه از جمله حوزه‌ی مهم گزینش، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این زمینه نیز باشیم.

وی افزود: با حضور دکتر نیازی به عنوان مدیرکل دانشگاه آزاد اسلامی شاهد تحولات سخت افزاری و نرم افزاری در این حوزه دانشگاه هستیم و سعی بر این شده که با گزینش صحیح افراد، به منفعت دانشگاه و اجتماع و در نهایت به رضای خدای متعال دست یابیم.

وی ضمن تاکید بر تصمیم‌گیری بی‌طرفانه و مبتنی بر ضوابط و مقررات اداری و دینی گفت: فعالیت‌ در حوزه‌ی گزینش به مانند حرکت بر لبه‌ی تیغ بوده و کوچکترین اظهار نظرها و تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند نقشی موثر در سرنوشت افراد ایفا کند.

همچنین محمدمهدی گودرزی رئیس اداره گزینش هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: رفتار خوب و پسندیده‌ از الزامات اولیه گزینش‌گران بوده و هر چه شخص مجهزتر به این ملزومات باشد بالطبع موفق‌تر بوده و راهی هموارتر در این مسیر خواهد داشت.

وی افزود: گزینش‌گران ابتدا باید به تزکیه فردی پرداخته و پس از آن درصدد انجام گزینش افرادی صالح و شایسته مطابق با ضوابط باشند.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به مجتبی کمال مدیر سابق گزینش استان از زحمات وی قدردانی گردید و منصور حسن‌زاده با دریافت حکم انتصاب خود به عنوان مدیر جدید گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان اصفهان معرفی شد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 738911

وب گردی

وب گردی