نشریه روزانه «پویانامه» منتشر شد

هم‌زمان با دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، نشریه روزانه این رویداد هنری با عنوان «پویانامه» هر روز از 15 اسفند منتشر می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نشریه «پویانامه» به سردبیری بهمن عبداللهی و مدیر هنری میناسادات حسینی که اطلاعات آن در 12 صفحه به چاپ رسیده است، مخاطبان می‌توانند با در دست داشتن آن، مصاحبه و یادداشت‌های مربوط به این دوره از جشنواره پویانمایی را مطالعه کنند.
همچنین فایل این نشریه هر روز در سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir قرار می‌گیرد و در عین حال با دانلود اپلیکیشن «winkere» از فروشگاه‌های اینترنتی چون «app store، Google Playy و بازار» امکان مشاهده فیلم‌ها و دیگر محتواهای تکمیلی نشریه برای مخاطبان فراهم می‌شود.
نشریه روزانه دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در پنج شماره هر روز زیر نظر اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.
اولین شماره این نشریه روز 15 اسفند 1395 هم‌زمان با گشایش این رویداد هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد و تا 19 اسفند ادامه دارد.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 738913

وب گردی

وب گردی