عزت‌اللهی در ترکیب عجیب‌ترین تیم لیگ برتر روسیه و هواداران هیجانی + عکس

تیم فوتبال آنژی با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی‌اش در شرایط بسیار عجیبی در آخرین بازی هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه به میدان می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، تیم فوتبال آنژی روسیه شاید عجیب‌ترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال این کشور باشد. تیمی که ترکیب اصلی آن نسبت به نیم‌فصل اول دچار تغییر 100 درصدی شده و در راس کادر فنی خود نیز با سرمربی جدیدی مواجه است.

تیم آنژی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا بیشترین فعالیت را در میان تیم‌های لیگ برتری روسیه داشت و با جذب چندین بازیکن کلیدی از جمله سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی روستوف و به خدمت گرفتن الکساندر گریگوریان، سرمربی ارمنستانی مهیای نیم‌فصل دوم شد. این تیم جمهوری داغستان از هواداران بسیار هیجانی نیز برخوردار است که شور و شوق خود را در دیدارهای خانگی به نمایش می‌گذراند.

آخرین بازی هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه امروز میان تیم‌های آنژی و روبین‌کازان برگزار می‌شود و به احتمال فراوان سعید عزت‌اللهی در ترکیب اصلی این تیم حضور خواهد یافت. آنژی هم‌اکنون با 20 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد اما با اتکا به تغییرات بسیار گسترده خود امیدوار به کسب نتایج ایده‌آل هواداران و صعود در جدول این رقابت‌ها است.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 738918

وب گردی

وب گردی