درخشنده به عنوان ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا راهی اردبیل شد

رئیس کمیته رویدادهای بین‌المللی فدراسیون والیبال ایران به عنوان ناظر کنفدراسیون آسیا راهی اردبیل شد تا گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در این شهر برای میزبانی رقابت‌های زیر 23 سال مردان قهرمانی آسیا تهیه کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 966 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس سازمان لیگ و کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران از سوی کنفدراسیون آسیا به عنوان ناظر این رقابت ها انتخاب شده است.

سعید درخشنده امروز (دوشنبه) راهی اردبیل شد تا ضمن بازدید از سالن مسابقات، سالن تمرین و هتل های مد نظر برای اسکان تیم های شرکت کننده، از آخرین اقدامات انجام شده برای میزبانی شایسته ایران در این رقابت ها گزارشی برای کنفدراسیون والیبال آسیا تهیه کند.

رئیس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال درباره این سفر گفت: اواخر اسفندماه در نشست کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت می کنم و گزارش آمادگی ایران برای برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا را در این نشست باید ارائه کنم.

سعید درخشنده تصریح کرد: علاوه بر آمادگی شهر اردبیل برای میزبانی این رقابت ها، باید مسایل دیگری از جمله ورود تیم ها به فرودگاه امام خمینی (ره)، انتقال تیم ها به فرودگاه مهرآباد، امکان اسکان تیم ها و حتی تمرین در تهران در صورت نیاز و مسایل دیگر باید برای این میزبان آماده شود.

وی در پایان گفت: امروز در نشستی با مسئولین استان اردبیل از جمله مدیرکل تربیت بدنی، رئیس هیات والیبال استان و دیگر مسئولان ذیربط در برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا، آخرین هماهنگی ها را برای برگزاری این رقابت ها انجام خواهد شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 738985

وب گردی

وب گردی