14 بازیکن به اردوی دهم تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شدند

دهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود و سرمربی این تیم 14 بازیکن را برای حضور در این مرحله از اردوی آماده‌سازی دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از 8 تا 166 فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار با حضور 14 تیم برگزار می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، در مسابقات این دوره با تیم‌های کره‌جنوبی و بنگلادش در گروه دوم دور مقدماتی همگروه است.

نهمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دوشنبه شب (شب گذشته) به پایان رسید و دهمین اردوی آماده‌سازی از فردا (سه‌شنبه) در جزیره کیش آغاز می‌شود.

نوجوانان ملی‌پوش ایران تا کنون هشت اردوی داخلی و یک اردوی برون مرزی برگزار کردند و دهمین اردوی آماده‌سازی این تیم در جزیره کیش برگزار می‌شود که از نظر آب و هوایی نزدیک کشور میانمار میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا است.

محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 14 بازیکن را برای حضور در این مرحله از اردوی آماده‌سازی دعوت کرد که فهرست آنان به شرح زیر است:

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، صابر کاظمی، سهیل کمال آبادی، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور، مهران فیض امام دوست، مهدی جعفروند و محمدرضا طهماسبی

سیدعلیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفرزاده (مربیان)، مجید عباس خواه (ماساژور) و بهزاد میرزایی به عنوان فیزیوتراب تیم ملی والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می کنند.

کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان ساعت 10 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه) از فرودگاه مهرآباد تهران راهی کیش می شود و روز پنج شنبه 26 اسفندماه به تهران بازخواهد گشت.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 738996

وب گردی

وب گردی