دکتر علی عسکری: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک الگو مطرح است

مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با حضور دکتر شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران، دکتر علی عسکری معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مصدق مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر دانیالی مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس بیات نماینده معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات رئیسه واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد. 

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم از زحمات ارزنده دکتر سید فرج الله موسوی به عنوان رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری تقدیر شد و دکتر محمد سالار کسرایی به عنوان رئیس جدید معارفه شد.

در ابتدای این مراسم دکتر علی عسکری معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی پرچم دار توسعه تحصیلات تکمیلی و شرکت های دانش بنیان است و با توجه به عظمت دانشگاه آزاد اسلامی این نهاد کاملاً مردمی بوده و تمام منابع مالی آن را مردم تامین می نمایند و توانست است در بحث تحصیلات تکمیلی برگردان عظیمی از دانشجو به کشور داشتیم که خدارو شکر دانشجویان در حال حاضر درمحل های زندگی خود در حال تحصیل هستند.
سپس دکتر شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و با توسل به آن بانوی بزرگوار و آرزوی سالی نیکو و پر از برکت برای تمامی جامعه دانشگاهی و گرامیداشت بنیان گذار دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که با نبودشان وظایف ما سنگنین تر شده است افزود: جهت حفظ این شجره طیبه تمامی ارکان دانشگاه آزاد اسلامی با حفظ وحدت و همدلی باید تمام قوای خود را در جهت پربار کردن این شجره به کار گیرند.
وی اظهار داشت: یکی خصایص مردان بزرگ این است که هرچیزی را بار امانت تلقی می کنند و چون از دوششان برداشته می شود احساس رضایت می کنند و بعد از اتمام مسوولیت هم این رضایت بخشی در آنان مشهود است.توفیق خدمت یک رزق است که نصیب هر فردی نمی شود و مسئولیت پذیری وظیفه خطیری است لذا به هر فردی که واگذار می گردد به وی اعتماد می شود که خود این مسئله، مسوولیت بزرگی است.ایشان اظهار داشتند که جناب آقای دکتر کسرایی باید برای اینده برنامه ریزی داشته باشند وچشم انداز و افق روشنی را برای این واحد دانشگاهی به ارمغان بیاورند.
در ادامه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری ، دکتر دانیالی مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به دلیل همجواری با حرمین شرفین عبدالعظیم الحسنی (ع) و بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از خیلی نظرها شبیه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم است.
وی در سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر سید فرج الله موسوی بیان داشت: دکتر کسرایی با صعه صدر در حل مسائل واحد قم توانستند در آن واحد خدمات ارزنده ای را ارائه نمایند که این موضوع باعث خوشحالی و خرسندی جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.امیدوارم همت والای خود را در این واحددانشگاهی نیز داشته باشند که قطعا ایشان با حمایت های دلسوزانه ای که از دانشگاه آزاد اسلامی در طول خدمتشان در این مجموعه داشتند به حق ثابت کرده اند.

دکتر مصدق مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی در سخنان گفت: در پایان دوره مدیریتی دکتر سید فرج الله موسوی کارنامه ارزشمندی رازایشان به جا ماند و دکتر کسرایی رزومه درخشانی در زمینه مدیریت دارند و امیدوارم همه عزیزان به ایشان در این امر خطیر کمک و همکاری نمایند.

رئیس جدید واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری دکتر محمد سالار کسرایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر سید فرج الله موسوی در زمان تصدی واحد یادگار امام (ره) شهرری گفت: بنده به عنوان یک دانشگاهی از یک خانواده روحانی زاده قصد خدمت و ایجاد پویایی در این مجموعه عظیم که به همت والای جناب آقای دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی دچار تغییرات بسیار مثبت و تاثیر گذاری شده است و جای ابتکار عمل و تغییر و تحول در جهت پیشبرد اهداف عالیه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در کشور دارم.

وی افزود: امیدوارم خداوند توفیق به بنده عنایت فرماید که در زمان تصدی این پست در خدمت کوشا بوده و به پیشرفت و آبادانی بیشتر از بیش این واحد دانشگاهی که جزء یکی از واحد بسیار بزرگ استان تهران است بیفزائیم.

در پایان این مراسم دکتر سید فرج الله موسوی بیان داشت: بنده در 16 اردیبهشت 1393 به این واحد دانشگاهی آمدم و 16 اسفند 1395 با خوشحالی این مسوولیت عظیم را به دکتر کسرایی واگذار می نمائیم.

دکتر موسوی گفت: تمامی تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر امورات به کار برده ام این واحد دانشگاهی دارای نیروهای بسیار زحمتکش و شریفی است و 99 درصد کارها و وظایف بر عهده پرسنل خدوم آن بوده است که به نحوی شایسته تمامی وظایف خود را انجام دادند.

در پایان از سوی دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی لوح سپاسی جهت تقدیر از زحمات دکتر موسوی به وی اهدا و حکم ریاست دکتر کسرایی به وی ابلاغ شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739013

وب گردی

وب گردی