برگزاری جلسه پرسش و پاسخ احکام شرعی و شبهات دینی در واحد تهران مرکزی

به همت اداره دانشجوئی و فرهنگی دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی جلسه پرسش و پاسخ احکام شرعی و شبهات دینی با حضور جمعی از دانشجویان در دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن طوبائی استاد دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی درخصوص فوائد روزه، تفسیر معاد، اصول دین، امر به معروف و نهی از منکر ،جدائی دین از سیاست و فلسفه حجاب سخنانی ایراد کرد.

وی با اشاره به آن که بدن انسان در هر 8 سال یک بار دارای سلول های جدید شده و روزه تمام عضوهای فرسوده بدن را ترمیم میکند ، حتی کبد ، سلول ها و عضوهای از دست رفته را نیزبازسازی می کند افزود : اعمال انسان حکم دفترچه بیمه را برای انسان دارد.

طوبایی در ادامه سخنان خود پیرامون امر به واجبات و نهی از بدیها تأکید کرد : در این زمینه پیامبر اکرم (ص ) می فرماید : « وای بر پدران آخرالزمان ، آنها پدران مسلمانی هستند که واجبات را به فرزندان خود آموزش نمی دهند و به همان اخذ مدارج بالای فرزندان خود قانع می شوند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص می فرماید: « حرف پدران و مادران خود را گوش فرا دهید که آنها خیر و صلاح شما را می خواهند. » و در خصوص جدائی دین از سیاست می فرماید: « خداوند از کسانی که دانشجویان را در مسیر دوری از سیاست سوق می دهند، نمی گذرد چون دانشجو باید خود به دنبال دانش رفته و مسائل سیاسی را ببیند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739025

وب گردی

وب گردی