عابدینی: حضور سلطانی فر جان دوباره ای به ورزش داد

شمشیرباز تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحقق وعده دولت در اهدای به موقع پاداش قهرمانان واقعا در خور تحسین است و نشان از توجه و احترام به ورزشکارانی دارد که عاشقانه برای ایران اسلامی افتخار آفرینی

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی عابدینی برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: حضور دکتر روحانی در روزهای پایانی سال و در شرایطی که دولتمردان روزهای بسیار پر مشغله ای را سپری می کنند، بسیار ارزشمند بود.

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: دکتر روحانی اولین رییس جمهوری است که در طی یکسال اخیر سه بار در جمع ورزشکاران و قهرمانان حضور پیدا کرده و با حضورش قدردان زحمات و تلاش ورزشکاران شده و روحیه ما را دوچندان کرده است. رییس جمهور نشان داده که دوستدار ورزش است و موفقیت ورزشکاران برای ایشان اهمیت دارد و این مهم پشتوانه خوبی برای قهرمانان محسوب می شود.

نفر چهارم رنکینگ جهان در اسلحه سابر حضور رییس جمهور در مراسم بدرقه کاروان های المپیکی و پارالمپیکی و سپس حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان را مایه نشاط برای جامعه ورزش خواند و اظهار داشت: تحقق وعده دولت در اهدای به موقع پاداش قهرمانان واقعا در خور تحسین است و نشان از توجه و احترام به ورزشکارانی دارد که عاشقانه برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کردند.امیدوارم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان همچنان ادامه یابد تا موفقیت های بیشتری نیز به دست آید.

مجتبی عابدینی از سلطانی فر نیز به دلیل توجه به رشته های پایه، پرمدال و المپیکی به نیکی یاد کرد و تصریح کرد: حضور دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان، جان دوباره ای به ورزش داد، بطوریکه حمایت او از قهرمانان واقعا انرژی بخش و مثبت است.

سابریست موفق جهان ادامه داد: سلطانی فر بسیار پرانرژی و با روحیه است و ارزش زیادی برای قهرمانان قائل است بطوریکه یک بار هم سرزده به تمرین تیم ملی شمشیربازی آمد و شرایطی را فراهم کرد که بنده نیز در زمره مدال آوران المپیکی مورد تقدیر واقع شوم و همین مهم انگیزه من را برای موفقیت در بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 افزایش داده است.

عابدینی خاطرنشان ساخت: با خود عهد بسته ام که با تمام توان و تلاش در هر میدان مهمی که به میدان می روم باعث به اهتزاز در آوردن پرچم کشورم شوم.

وی با اشاره به مراسم تقدیر از قهرمانان گفت: در هنگامی که جایزه خود را از رییس جمهور دریافت می کردم، دکتر سلطانی فر خطاب به رییس جمهور گفتند: عابدینی قول داده طلای المپیک 2020 را بگیرد و همین عامل مهم و انگیزشی بسیار قوی برای من است تا با قدرت ابتدا در بازی های آسیایی 2018 به مدال طلا برسم و سپس با قدرت برای المپیک 2020 و اولین مدال المپیکی شمشیربازی سنگ تمام بگذارم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:پورعرب

602

کد خبر: 739035

وب گردی

وب گردی