مدیر عامل اسنپ : به زودی اصفهان و شهرهای دیگر به مجموعه تحت پوشش اسنپ اضافه خواهد شد

سیستم تیکت‌گذاری آنلاین و امتیازدهی هوشمند از جمله مواردی هستند که اسنپ را با دیگر روش‌های حمل و نقل متمایز می‌کند. در ضمن در بروزرسانی جدید اسنپ ویژگی به نام اشتراک‌گذاری سفر با نزدیکان اضافه شده که این امکان را فراهم می‌کند که شما سفر در حال انجام را با نزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیده بان با گسترش تکنولوژی شرکت های تاکسی یاب به صورت آنلاین در جهان نیز توسعه پیدا کردند و با موفقیت های چشمگیری نیز رو به رو بوده اند که سرآمد آنها را می توان شرکت اوبر نامید که گردش مالی بسیار بالایی از این کسب و کار نوپا برای خود فراهم کرده است.

چند صباحی است که برخی شرکت های این چنینی نیز در ایران و به طور خاص شهر تهران اقدام به راه اندازی سرویس تاکسی یاب آنلاین کرده اند که در روزهای اخیر جنجال مجوزهای کاری آنها نیز سروصدای زیادی به پا کرده است؛ حالا تاکسی های آنلاین از خیابان های تهران گذشته و از شهرهای دیگر رقیب می طلبند؛شهرام شاهکار مدیر عامل اسنپ به پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران می گوید:" ما در حال حاضر کرج و تهران را تحت پوشش خدمات خود داریم و به زودی نه تنها اصفهان، بلکه شهرهای دیگر هم به مجموعه شهرهای تحت پوشش اسنپ اضافه خواهد شد.

ایده براه انداختن اسنپ از کجا شکل گرفت؟

اسنپ مانند هر استارتاپ موفق دیگر به دنبال ارزش آفرینی است. ما با در نظر گرفتن مشکلات مردم در جابجایی درون شهری و در جهت رفع آنها به وسیله ارائه خدمات هوشمند قدم برداشتیم و سرویسی را توسعه دادیم کهمقرون‌به‌صرفه، با کیفیت و دردسترس است. اسنپ به عنوان یک کسب‌‌و‌کار نوپا (استارتاپ) در سال ۹۳ با تلاش جمعی از استعدادهای دانشگاه‌های ایران شروع به فعالیت کرد و با بیش از ۲ سال فعالیت، کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است. بیش از ۵ میلیون سفر موفق انجام شده، بیش از ۶۰۰ هزار کاربر مسافر و ۲۸۰۰۰ راننده فعال در کنار میانگین امتیاز ۴.۶۵ از ۵ در مورد کیفیت سفرها همه گواه این ادعا است.

واکنش مردم در روزهای اول به راه افتادن اسنپ چه بود؟

سرویسی که اسنپ ارائه می‌دهد در ایران برای اولین بار اجرا شده است، بنابراین مدت زمانی طول می‌کشید تا به درخواست ماشین با موبایل عادت کنند. خوشبختانه امروز این موضوع کاملا مورد اقبال کاربران قرار گرفته و درخواست خودرو با موبایل به خوبی جای خود را در زندگی مردم باز کرده است.

بنظر شما در مقایسه با نمونه خارجی ، شرکت اسنپ از چه جایگاهی برخوردار است؟

خوشبختانه در این مدت توانستیم جایگاه بسیار خوبی را در ایران کسب کنیم. ما به عنوان اولین و بزرگ‌ترین نرم افزار درخواست خودرو با موبایل شناخته شده‌ایم و قصد داریم روز به روز با جدیت بیشتری کار را ادامه دهیم.

نحوه به کار گیری رانندگان در اسنپ چگونه است؟

شخصی که قصد دارد به عنوان کاربر راننده عضو اسنپ شود، باید در مصاحبه حضوری شرکت کند. از هر فرد متقاضی مدارک مورد نیاز مانند گواهی عدم سوءپیشینه، گواهینامه، کارت ماشین، کارت ملی، بیمه‌نامه و معاینه فنی اخذ، بررسی و اسکن آن در پروفایل وی ثبت می‌شود. در صورت موفقیت در مصاحبه و بازرسی کامل وسیله نقلیه راننده توسط متخصصین کنترل کیفی اسنپ، گام بعدی یعنی آموزش کامل رفتاری با مسافر و نحوه استفاده از نرم‌افزار اسنپ توسط واحد آموزش اسنپ به انجام می‌رسد. در نهایت پس از طی تمامی مراحل ثبت‌نام، کاربر راننده فعالیت خود را در اسنپ آغاز می‌کند. برای بالاتر رفتن امنیت کار و مسافر، نرم افزار اسنپ به گونه‌ای طراحی شده که کاربر مسافر تمام مشخصات راننده مثل عکس، نام، نام خانوادگی، مدل و شماره پلاک خودرو را می‌بیند.همچنین در صورت نیاز امکان بررسی دقیق مکان کاربر راننده و کاربر مسافر وجود دارد. این موارد به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته، سیستم تیکت‌گذاری آنلاین و امتیازدهی هوشمند از جمله مواردی هستند که اسنپ را با دیگر روش‌های حمل و نقل متمایز می‌کند. در ضمن در بروزرسانی جدید اسنپ ویژگی به نام اشتراک‌گذاری سفر با نزدیکان اضافه شده که این امکان را فراهم می‌کند که شما سفر در حال انجام را با نزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

باتوجه به تجربه ۲ ساله ای که کسب کرده اید، فکر میکنید مسافر امروز از خودرویی که اورا جابجا می کند چه انتظاراتی دارد؟

از همان ابتدا قصد داشتیم خودرویی که مسافر اسنپ سوار می‌شود با دیگر روش‌های حمل و نقل تفاوت محسوسی داشته باشد. امروز هم این روند ادامه دارد و خودروهای اسنپ همگی از فیلتر ما گذر کرده‌اند تا مسافر سوار خودرویی تمیز، با کیفیت و متفاوت شود.

شنیده‌ایم به زودی قرار است اصفهان هم تحت پوشش خود قرار دهید. این خبر حقیقت دارد؟

بله ما در حال حاضر کرج و تهران را تحت پوشش خدمات خود داریم و به زودی نه تنها اصفهان، بلکه شهرهای دیگر هم به مجموعه شهرهای تحت پوشش اسنپ اضافه خواهد شد.

دریافت کننده و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 739081

وب گردی

وب گردی