کاشت 2400 نهال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به یاد 2400 شهید والامقام استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با روز درختکاری 2400 نهال به یاد 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری باحضورهیأت رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان، مسئولین کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد کاشته شد.

به گزارش ایسکانیوز، موسی مولوی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: به همت دانشجویان عضو کانون یاوران محیط زیست 250 گل کاکتوس به صورت نمادین به شرکت کنندگان در مراسم درختکاری اهدا شد.

وی افزود: در مراسم درختکاری مسابقه زیباترین سبزه نوروزی هم با شرکت دانشجویان و کارکنان برگزار شد که در نتیجه در گروه دانشجویان زهرا امینی، ریحانه پرویزی، فاطمه برزین، معصومه فروزنده و علی بهرامی و در گروه کارکنان سیف الله مبینی با ارئه طرح زیباترین سبزه نوروزی هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

وی اظهار داشت: در این مراسم از تابلوی نقاشی طراحی شده توسط مائده سلمانی زاده دانشجوی رشته ژنتیک دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با عنوان "کاشت نهال به دست شما و هرکدام به نام یک شهید گرانقدر دفتع مقدس" با حضور دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و شرکت کنندگان رونمایی شد.

دکتر مولوی در پایان خاطر نشان کرد: 2400 نهال سرو نقره ای در حدود سه هکتار از زمین های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به دست استادان، کارکنان و دانشجویان و به یاد 2400 شهید والامقام استان چهارمحال و بختیاری کاشته شد.

لازم به ذکر است کودکان مهدکودک پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم با شعار "انس با طبیعت رمز خلاقیت" در مراسم درختکاری شرکت کردند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 739082

وب گردی

وب گردی