دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه های فرهنگی مناسب باعث تقویت روحیه جهادی در جوانان می شود

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری همایش ها و مراسماتی با محوریت شهدا، باعث تقویت روحیه جهادی در جوانان می شود.

سردار محمد تقی اوصانلو در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با بیان اینکه مهم ترین عامل در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج روحیه جهادی در جوانان و دانشجویان است گفت: برگزاری مراسماتی با محوریت بزرگداشت شهدا در دانشگاه ها امر بسیار مهمی است که دانشگاه آزاد اسلامی گام مناسبی در این راستا برداشته است.

وی ادامه داد: جوانان ایرانی با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و به دنبال آن روحیه جهادی در امور، در زندگی شخصی و اجتماعی خود همواره موفق عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس در فضاهای علمی و دانشگاهی تاثیرگذاری بیش تری در بین جوانان دارد گفت: معرفی بیش از 300 هزار شهیدی که در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند، موجب دوام راه پر نور حضرت امام خمینی (ره) می شود.

سردار اوصانلو با انتقاد از اینکه در شرایط کنونی همه امور به سمت رسانه ای شدن می روند گفت: گفتمان سینه به سینه و شرکت در محافل علمی و فرهنگی مهم ترین عامل در حفظ ارزش ها است که متاسفانه به مرور زمان از آن دور می شویم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان کنونی از جوانان زمان انقلاب نیز پرشور تر هستند گفت: نسل کنونی ضمن آشنایی با علم روز و استفاده از فضای دانشگاهی می تواند عملکرد آگاهانه تری داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت های دشمنان در تضعیف عقیده های جوانان ایرانی گفت: با حجم عظیمی از جوانان انقلابی که هر لحظه آماده جانفشانی در راه انقلاب هستند، اجازه نمی دهیم دشمنان نگاه چپ به خاک کشور داشته باشند.

سردار اوصانلو با بیان اینکه وظایف جوانان عصر حاضر در مقابله با هجمه های دشمنان و حفظ ارزش های ناب دفاع مقدس سنگین تر است گفت: حرکت با بصیرت و آگاهی در سایه ولایتمداری، یاری گر ما در این مسیر پر خطر خواهد بود.

خبرنگار: علی گلابی رضایی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 739115

وب گردی

وب گردی