شکست تیم ملی دختران والیبالیست ایران مقابل هنگ‌کنگ

تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران در دومین دیدار مقابل هنگ‌کنگ شکست خورد و از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا عصر امروز مقابل هنگ‌کنگ به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

در ست اول، تیم ملی دختران ایران شروع خوبی داشت و در همان ابتدای بازی اختلاف را با حریف بیشتر کرد به طوری که این موضوع باعث شد تا مربی هنگ‌کنگ با گرفتن وقت استراحت نکات لازم را یادآوری کند که این وقت استراحت به بازیکنان هنگ‌کنگ کمک کرد تا چند امتیاز را از ایران بگیرند. اگرچه در دومین وقت استراحت فنی ایران 16 بر 10 پیش افتاد و در نهایت نیز با نتیجه 25 بر 23 پیروز شد.

در ست دوم هر دو تیم بازی پایاپایی را داشتند. زمانی که هر دو تیم در امتیاز 14 برابر بودند، مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی ایران با درخواست وقت استراحت نکات لازم را یادآوری کرد. بعد از دومین وقت استراحت فنی هنگ‌کنگ اختلافش را به 3 امتیاز رساند و در ادامه نیز با نتیجه 25 بر 23 پیروز شد تا همه چیز برابر در ست سوم پیگیری شود.

در ست سوم شاگردان مایدا با اختلاف 6 امتیازی بازی را پیش بردند اما در ادامه بازیکنان هنگ کنگ این اختلاف را کمتر کرده و در ادامه پایاپای پیش رفت. اما هنگ‌کنگی ها در این ست با ارائه بازی بهتر با نتیجه 25 بر 18 پیروز شدند.

در ست چهارم تیم ملی هنگ کنگ شروع بهتری داشت، اما در ادامه شاگردان مایدا موفق شدند امتیازات بیشتری را به دست آورده و اختلاف را کمتر کردند.

در نهایت بازهم در این ست برتری با هنگ کنگ بود. دختران ایران در ست چهارم بازی را با نتیجه 25 بر 21 واگذار کردند.

تیم ملی والیبال دختران ایران فردا استراحت دارد و باید منتظر مسابقات روز سه شنبه بماند تا حریفش برای بازی بعدی مشخص شود. ملی‌پوشان کشورمان در دوره قبلی این بازی‌ها مقابل هنگ‌کنگ شکست خورده بودند. تیم ملی ایران با این شکست از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند و باید برای کسب عنوان نهم تا یازدهمی تلاش کند.

آیتک سلامت، بهار بهرامی نیا، بیتا علایی (لیبرو)، مریم حبیبی، زهرا زهدی، مونا آشفته و زهرا صالحی ترکیب آغازکننده ایران در این دیدار بودند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 739186

وب گردی

وب گردی