مرحله نهایی لیگ برتر والیبال فردا برگزار می شود

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال از فردا در حالی آغاز می‌شود که در دور رفت دیدار نهایی این رقابت‌ها، تیم‌های بانک سرمایه و پیکان در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایسکانیوز، قطار سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» که از 28 مهرماه با حضور 12 تیم حرکت خود را آغاز کرده بود، روز چهارشنبه 18 اسفندماه به ایستگاه حساس مرحله نهایی وارد می‌شود.

در مرحله نهایی این رقابت‌ها تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران برای عنوان قهرمانی و تیم‌های شهرداری ارومیه و سایپا تهران برای مدال برنز و عنوان سومی با یکدیگر روبرو می‌شوند.

مهمترین نکته این مرحله حضور تیم های اول تا چهارم جدول دور مقدماتی در مرحله نهایی است که نشان می دهد تیم ها بر اساس شایستگی و توان خود به مرحله نهایی صعود کردند و شانس و اقبال در این رقابت ها نقش زیادی نداشته است.

بر این اساس و از ساعت 16 در سالن غدیر ارومیه تیم شهرداری این شهر میزبان نارنجی پوشان سایپا در دور رفت دیدار رده بندی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال خواهد بود.

شهرداری ارومیه در دور مقدماتی با 14 برد و 42 امتیاز رتبه سوم جدول را به دست آورد. در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف کاله مازندران در مجموع سه دیدار شد و در سه دیدار مرحله نیمه نهایی، دو بر یک مغلوب پیکان تهران شد تا در مرحله نهایی برای کسب عنوان سومی حریف سایپا تهران شود.

نارنچی پوشان سایپا نیز در مرحله مقدماتی با کسب 12 برد و 36 امتیاز جایگاه چهارم را به دست آوردند. در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف صالحین ورامین در مجموع سه دیدار شدند و در مرحله نیمه نهایی با پذیرش دو شکست متوالی برابر بانک سرمایه، به دیدار رده بندی جام سی ام راه یافتند.

در مسابقه رفت دیدار نهایی این مرحله نیز تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران از ساعت 17 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند. بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت هاست و پیکان تهران نیز پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال است که این موضوع جذابیت های این دیدار را افزایش می دهد.

بانک سرمایه در دور مقدماتی با 20 برد و 55 امتیاز صدرنشین شد. در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف شهرداری تبریز شد. شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی نیز سایپا را در دو دیدار شکست دادند و به دیدار نهایی لیگ برتر راه یافتند.

تیم والیبال پیکان تهران که با 12 دوره قهرمانی، چهار عنوان نایب قهرمانی و سه مدال برنز پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر سال جاری مردان ایران است، در دور مقدماتی با 18 برد و 53 امتیاز رتبه دوم جدول را به دست آورد.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف خاتم اردکان شدند و در مرحله نیمه نهایی در مجموع سه دیدار، دو بر یک شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشتند.

دیدار برگشت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نیز روز یکشنبه 22 اسفندماه در تهران با دو مسابقه پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز چهارشنبه 25 اسفندماه این بازی ها برگزار می شود.

برنامه دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16، دیدار رده بندی
شهرداری ارومیه – سایپا تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17، دیدار نهایی
بانک سرمایه – پیکان تهران

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 739193

وب گردی

وب گردی