قهرمانی تیم بیمه آسیا در مسابقات والیبال ساحلی ۳ نفره کاپ آزاد جانبازان و معلولین

رقابت‌های والیبال ساحلی ۳ نفره کاپ آزاد جانبازان و معلولین با قهرمانی تیم بیمه آسیا از کردکوی به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، جانبازان و معلولین، رقابت‌های والیبال ساحلی 3 نفره کاپ آزاد جانبازان و معلولین از 15 اسفند ماه به میزبانی بندرخمیر آغاز شد و شب گذشته با قهرمانی تیم بیمه آسیا از کردکوی به کار خود پایان داد.

در این دور از رقابت‌ها تیم‌های هُلدینگ فجر (تربت حیدریه)، هیات سیستان و بلوچستان، بیمه آسیا (کردکوی گلستان)، بسیج میناب، طلا و جواهری حسن‌زاده (گلستان) و هیات خراسان رضوی در جدول اصلی و تیم‌های هیت کرمان، هیات شیراز، هیات خوزستان، هیات یزد، هیات بندرعباس و هیات سنندج در جدول فرعی با هم به رقابت پرداختند.

پس از انجام 19 بازی تیم بیمه آسیا از کردکوی به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم هیات سیستان و بلوچستان نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم طلا و جواهری حسن‌زاده از استان گلستان رسید و هیات خراسان رضوی نیز چهارم شد.

در مراسم اختتامیه، به چهار تیم برتر ضمن اهدای کاپ و مدال، جوایز نقدی نیز تعلق گرفت و به شرکت کنندگان نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

رقابت‌های کاپ آزاد والیبال ساحلی جانبازان و معلولین به همت کمیته والیبال ساحلی انجمن والیبال معلولین و با همکاری شهرداری بندر خمیر و تربیت بدنی سیمان هرمزگان برگزار شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 739213

وب گردی

وب گردی