نوبخت: تونل منجیل 26 اسفندبه بهره برداری می رسد

معاون رئیس جمهوری گفت:پیش بینی می شود 26 اسفند ماه براساس هماهنگی های صورت گرفته تونل «منجیل» مورد بهره برداری قرار بگیرد تا مسافران نوروزی تردد آسان تری داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد باقر نوبخت در حاشیه دوازدهمین همایش سراسری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران افزود: همکارانم در وزارت راه و شهرسازی با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی به فعالیت های خود سرعت بیشتری می دهند.

وی در خصوص تمهیدات دولت در راستای امکانات جاده ای و حمل و نقلی، افزود: اقدامات عملیاتی در مسیر کرج - چالوس (جاده کندوان ) صورت می گیرد و در آینده شاهد کاهش 60 کیلومتری مسیر و همچنین ترافیک خواهیم بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به این سوال که آزاده راه تهران – شمال چه وقت به پایان می رسد ، گفت: اتمام این آزاد راه را تا پایان امسال بعید می دانم اما اقدامات با سرعت و دقت در حال انجام است.
وی در خصوص وضعیت مدیران دو تابعیتی بیان کرد: وزارت اطلاعات مسئول پیگیری این موضوع است و با توجه به اظهارات دادستان، اقداماتی در جهت رسیدگی به این موضوع در حال انجام است که با پایان این اقدامات نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.
نوبخت در پاسخ به این سوال که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تقویت نیروی انتظامی و اینکه رویکرد دولت در این خصوص چیست، افزود: دولت بر تأکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیروهای مسلح و ناجا اهتمام ویژه دارد، فرمایشات و نظرات مقام معظم رهبری در هر موضوع و محوری برای دولت حجت و متاع است.
وی ادامه داد: دولت خود را موظف می داند در راستای ارائه خدمات بیشتر به دستگاه های اجرایی اقداماتی انجام دهد و در این میان نیروهای مسلح به ویژه ناجا حائز اهمیت است.
معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: بودجه 96 در مجلس به تصویب رسید و رشد بودجه گویای این واقعیت است که دولت برای فراهم کردن زمینه خدمتگزاری بیشتر پلیس زحمتکش بر خود فرض می داند که نسبت به اجرایی کردن نظرات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: قدردان خدمات و اقدامات موثر پلیس هستیم چرا که این خدمات رفاه و امنیت را برای مردم به ارمغان می آورد.
معاون رئیس جمهوری در خصوص تزریق تجهیزات از سوی دولت به ناجا به ویژه پلیس راهور توضیح داد: برای این منظور ردیف بودجه ای در نظر گرفته شده است و در خصوص نوسازی ناوگان خودرویی و تجهیزاتی پلیس توافقاتی داریم.
دوازدهمین همایش سراسری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا 16 و 17 اسفند در ستاد ناجا برگزار شد.

302/300

کد خبر: 739227

وب گردی

وب گردی